Wanneer vertellen jullie het grote blijde nieuws????

Wij hebben donderdag onze zoon verteld dat hij een grote broer wordt, en hij was door het dolle heen.
Toen ik hem vertelde dat de baby midden in de zomer komt en dat we dan niet met de vouwwagen op vakantie kunnen begon hij te huilen.........(de schat).
Mijn ouder wisten het al sinds week 7, maar nu mag de hele wereld het weten.
Ben 11 weken zwanger en volgens de gyn is mijn miskraamperiode voorbij!!!!!

We krijgen hele leuke reakties, natuurlijk ook omdat de meesten op de hoogte zijn van wat eraan vooraf is gegaan.
Echt heel gaaf allemaal, lekker genieten dusssssssss

Hey Ly,

Wij hebben het ook zo rond de 7 weken aan onze ouders verteld, en aan  ons zoontje meteen al maar die begrijpt het nog niet (hij is 14 maanden).
Morgen ben ik ook 11 weken en na de goede echo met 10 weken heb ik het al aan een paar goede vriendinnen verteld. Verder wacht ik tot volgende week, niet vanwege de 12-weken-grens ofzo (de risico-op-miskraamperiode is met een goede 10-weken-echo inderdaad achter de rug), maar omdat ik dan een nieuw afdelingshoofd krijg. Het  leek me handig het te vertellen als  mijn oude en  mijn nieuwe baas hun overdrachtsperiode hebben, dan weten ze het meteen allebei. En daarna ga ik het aan de rest van de wereld vertellen (zou het  nl. vervelend vinden als mijn baas het via via hoort).
spannend he, dat iedereen het dan mag weten, dan is het ineens nog échter!

Nou, geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
mama in amsterdamzuid

Bij Vera hebben we het iedereen (behalve mijn moeder en naaste collega) na de 1e echo verteld.
Nu weten de fam en mijn collega's het al. Dit komt doordat ik zo beroerd was (nu nog wel eens ben) Tja en niemand gelooft het als je 3 weken de griep hebt. Dus hebben we het maar verteld. Wel jammer, want ik wilde Vera ee t-shirt aandoen met grote zus in augustus, maar helaas ging dat dus niet door.

Groetjes Daan

Aan onze ouders hebben we het gelijk na de positieve test verteld. Als het mis zou gaan, heb ik toch hun steun hard nodig.

Gisteren heb ik het ook aan een aantal directe collega's verteld, inderdaad 3 weken griep geloven ze niet!! En aangezien ik toch wel ieder half uur boven het toilet hing, ging er bij hun ook een lichtje branden.

Aan de overigen vertellen we het volgende week als het een goede echo is.

Grtz Loesie

hier weet praktisch de hele familie het al. Wij hebben onze trouwdatum, en de vakantie moeten verzetten door deze zwangerschap dus dat viel gelijk al op... toen hebben we het grote nieuws gelijk maar in de groep gegooid.

Hallo allemaal!

Wij hebben het nieuws met 5 weken verteld aan ouders en schoonouders. Tja sinterklaas was een goed moment met de surprises! We hadden het deze keer zo vroeg verteld omdat mijn schoonouders op onze oudste dochter Janne passen en mijn ouders er ook elke vrijdag zijn. Tja die flessen van moeders voor moeders vallen toch wel erg op!
Vrijdag -een dag voor mijn verjaardag- kreeg ik een super cadeau, namelijk een eerste blik op ons nieuwe kleintje die al een week verder bleek te zijn! Die dag dus alle vriendinnen ingelicht (wat is dat toch leuk) En gisteren aan mijn twee collega's, deze week vertel ik het mijn eigen team. Spannend! Maar gelukkig waren alle reacties super enthousiast!
Veel plezier met het grote nieuws!
Liefs Bregje mv Janne en ?

Hoi Hoi,

Wij willen het volgende week aan familie en vrienden gaan vertellen als alles goed is. Dan ben ik 10.5 week en krijg ik mijn eerste echo.

hebben jullie nog leuke ideeen om het te vertellen??

Voor mijn moeder en vader/opa en oma weet ik het wel (het is hun eeste kleinkind/achterkleinklind), alleen voor de ouders van mijn vriend vind ik het heel moeilijk die zijn namelijk al opa en opa van een kleinzoon en dochter.

Liefs mij

toen de test positief uitsloeg, hebben wij het aan (schoon)ouders verteld. we waren bezig met zwanger worden dus iedereen leeft met je mee.
op oud en nieuw hebben we het de rest van de familie verteld, toen was ik zo rond de 10 weken. Gisteren in een centrale vergadering op het werk bekend gemaakt, 11wkn 3dgn.

groetjes hilal

Terug
Bovenaan