Hoi,
Wij hebben het nog aan niemand verteld.
We moeten zelf nog erg wennen aan het (overigens wel leuke!!) nieuws.
Onze dochter is nu 11 maanden, dus het was even schrikken toen ik 2 weken overtijd bleek.
Maar het is hartstikke welkom.
Maar we willen nog even de echo afwachten. (27-1)
Tips om het te vertellen?
Bij de 1e (was toen 6 weken) heb ik (mijn man had zoiets: vertel het toch gewoon, haha) voor mijn moeder zusje en nichtje een kaart gekocht met een speen/fles/baby erop) die in een envelop gedaan en gegeven.
Mijn moeder was door het dolle heen, maar haar reactie bleef wat ingetogen (we zaten nl in het restaurant bij de V&D. Haha.)
De mensen aan het tafeltje naast ons feliciteerden me hartelijk, dat was wel erg grappig.
Bij de 2e merkte mijn moeder aan mij dat ik 'niet lekker in mijn vel zat' dus toen was het hoge woord er na 7 wk snel uit.
Bij de 3e was ik ongeveer 8 weken zwanger en heb ik mijn moeder en oudste meegenomen naar het ziekenhuis onder het mom van...een echo laten maken want ik wordt maar niet zwanger.
Nu wilde ik eigenlijk pas binnen tijdens de echo aangeven dat er dus al een kindje op komst was, maar het verhaal in de V&D was blijven hangen dus heb ik voor de ingang van het ziekenhuis onze zoon (was toen bijna 4) het laten vertellen.
De laatste x was ik zooo ziek, ik hoefde niets te zeggen. Ze zag het direct.
Ik weet nog niet hoe ik het deze keer ga vertellen.
Eind van de maand is ze jarig...misschien een foto met de 4 kids en een
echo-fotootje???
Groetjes Manda
(PS aan de familie van mijn man vertellen we het gewoon even tussen de soep en de aardappels...ach verschil moet er zijn he)