Wanneer vertellen jullie het nieuws.

Ik druk elke keer te snel op enter... dom.

Wanneer vertellen jullie het zwanger nieuwtje.
Aan het begin van mijn zwangerschap dacht ik dat ik de 12 weken wel kon uitzitten. Maar ik ben nu bijna 10 weken onderweg en ik vind het zo lastig om me stil te houden. Uiteraard weten ouders en schoonouders het al. 2 collega's wat ik was helemaal hyper na de 1e echo bij bijna 8 weken.
Ik zit er zo vol van en wil het wel van de daken schreeuwen.
Hoe doen jullie het?

Hoi hoi,

Wij hebben het familie en goede vrienden na de eerste echo verteld (7 weken) maar moet eerlijk zeggen dat ik met vrienden misschien toch iets langer had willen wachten. Werd op een verjaardag van alle kanten gefeliciteerd en dat terwijl ik nog zo onzeker ben..
Hartstikke leuk natuurlijk dat iedereen zo mee leeft maar ik had liever de 2e echo afgewacht. Gelukkig is die maandag :)
Paar collega's weten het ook, maar dat is ook omdat ik dat fijner vind als ik me dan een keer niet goed voel ofzo.. Zoals deze week, al 3 dagen thuis omdat ik zo beroerd ben. Maar zie het maar als een goed teken..
Dus ik heb nog niet zo dat ik het van de daken wil schreeuwen, maar dat komt omdat het de vorige keer mis is gegaan. Denk dat als maandag alles goed is, dat ik het wel de hele wereld wil laten weten :)

Wat een verhaal haha.. In ieder geval veel plezier met het van de daken schreeuwen! Wanneer ga je dat doen denk je?

Hoi hoi,

Wij hebben het familie en goede vrienden na de eerste echo verteld (7 weken) maar moet eerlijk zeggen dat ik met vrienden misschien toch iets langer had willen wachten. Werd op een verjaardag van alle kanten gefeliciteerd en dat terwijl ik nog zo onzeker ben..
Hartstikke leuk natuurlijk dat iedereen zo mee leeft maar ik had liever de 2e echo afgewacht. Gelukkig is die maandag :)
Paar collega's weten het ook, maar dat is ook omdat ik dat fijner vind als ik me dan een keer niet goed voel ofzo.. Zoals deze week, al 3 dagen thuis omdat ik zo beroerd ben. Maar zie het maar als een goed teken..
Dus ik heb nog niet zo dat ik het van de daken wil schreeuwen, maar dat komt omdat het de vorige keer mis is gegaan. Denk dat als maandag alles goed is, dat ik het wel de hele wereld wil laten weten :)

Wat een verhaal haha.. In ieder geval veel plezier met het van de daken schreeuwen! Wanneer ga je dat doen denk je?

Hey,

Wij vertellen het als op de echo alles goed blijkt te zijn. ik heb mijn eerste echo met 10 weken. De kans is dan al veel kleiner dat het nog mis gaat.

Vindt het ook erg moeilijk om mijn mond te houden. Ik ben extreem vermoeid en mijn omgeving ziet dat natuurlijk en vragen hoe het komt. Ik probeer er maar een beetje omheen te praten, maar is erg lastig.

Groetjes Suus

Ik heb het met 9 a 10 weken al aan familie, vrienden en op mijn werk verteld. Ik kon het niet meer voor me houden, ik krijg namelijk een tweeling en mijn buikje kun je al een beetje zien hahaha....

Ook had ik al een echo met 8,5 week en daar klopten de hartjes, dus ben ik enigsinds gerustgesteld.

Groetjes Vic

Hallo mede-hormoonbommetjes!

wij waren zo gelukkig toen die test positief was, na 2 jaar!! Dus mijn vriend was zo trots dat hij het iedereen al vrolijk aan t vertellen was zo trots was hij, we waren toen 4,5 weken zwanger!
vond dat inderdaad ook wel moeilijk omdat er nog van alles mis kan gaan zo pril. hij wilde er niks van weten want alles kwam goed!
nu weet iedereen het dan ook gewoon en ik ben nu 9,5 week zwanger.

lieffss en iedereen alvast veel plezier met vertellen!

Heey!!

Wij kunnen het niet langer voor ons houden en gaan het morgen tegen iedereen vertellen. Ben nu 8 weken zwanger, maar onze kids weten het al 4 weken en doen al 4 weken zoo hun best om niks te vertellen.
Als je 6 en 9 bent is dat best heel erg knap!
Maar afgelopen maandag bleek op de echo alles goed te zijn en klopte het hartje zo prachtig.
Tijdens de hele zwangerschap blijft er een risico bestaan dat het mis gaat, hoe verschrikkelijk ook...
Mijn vriend heeft mijn zijn vorige partner een kindje verloren met 25 weken....
Hij is zooo blij dat hij het gisteren al verklapt heeft aan zijn collega's....nog eerder dan de kids...

Iedereen ook heel veel plezier met het vertellen!!
Groetjes

Terug
Bovenaan