Wanneer vertellen jullie het nieuws.

Hoi!
Wij hebben het de 1e week voor onszelf gehouden. Daarna aan de opa's en oma's en zus wezen vertellen. Ook mijn collega's weten het, want ik werk in het ziekenhuis als verpleegkundige. We hebben regelmatig isolatiekamers waar je absoluut niet naar binnen mag als je zwanger bent, dus ik moest wel. Verder weten alleen onze beste vrienden het (2 stellen) en wachten we tot volgende week, de 3 maanden echo! Spannend! Ik heb er ook echt moeite mee om mn mond te houden

Heej!
Wij hebben het gister onze ouders verteld! Zit nu op 7,4 week.. Mijn collega's wisten het al, want ik stond elke maand te brullen in de keuken wanneer het is ging! Over 2 weken de eerste echo, wanneer deze helemaal goed is vertellen we het iedereen die het maar horen wil :) ... Kan niet wachten, want mensen krijgen al zo'n vermoeden aangezien ik niet meer rook en drink! Lastig dus!
Toch nog maar die tijd even uitzitten!
Liefs

He!
wij hebben het afgelopen zondag aan onze ouders verteld. Ben nu 10 weken zwanger. Deze week veel bezoekjes aan opa's en oma's ( we hebben ze bijna allemaal nog) gehad en vrienden weten het nu ook bijna allemaal.
Voor mijn collega's houd ik het nog even verborgen tot twaalf weken.

Terug
Bovenaan