<p>Hoi allemaal! <br /><br /></p><p>Ik heb wat advies nodig. Bedankt alvast voor degene die het lezen! Nu is het zo.. Ik werk in de ouderenzorg als activiteitenbegeleider op een gesloten afdeling. Sommige dagen zijn heel pittig met veel rolstoelen duwen en ik werk ook veel in de keuken. Sta vaak alleen voor de hele afdeling te koken en werk de hele dag (8 uur) met een mondkapje.. </p><p>nu ben ik nog maar pril zwanger. Maar heb ik wel last van buikkrampen, vermoeidheid etc. <br />het is lastig om een rustiger tempo aan te nemen of nee te zeggen op dingen. Ook vanuit huis werken kan natuurlijk niet.</p><p>nu is mijn vraag eigenlijk. Wanneer zou het een goed moment zijn om het te vertellen tegen mijn collega’s dat ik zwanger ben? <br />Ik heb 19 november mijn eerste echo. stel het zou allemaal goed zijn, ben ik nog maar 7/8 weken. Is dat dan te vroeg om het al te vertellen? <br /><br /></p><p>het is ook fijn om begrip te hebben van je collega’s en dat ze misschien wat rekening kunnen houden met bepaalde werkzaamheden. <br />Ben benieuwd hoe andere van jullie dit aanpakken! </p><p>Bedankt alvast voor de tips </p><p> </p><p>groetjes M</p>