Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn vriend wilde echt wachten tot 12 weken zeker omdat we de 1e x een miskraam hebben gehad met 8 weken en hij dat liever niet deelt met iedereen en dat heb ik gerespecteerd..
Ik ben nu 10 weken zwanger en heb 2 goede echo's gehad, maar wij wachten tot na 12 weken met vertellen, zodat we de risicovolle periode voorbij zijn. Dit hebben we bij ons eerste kindje ook gedaan.
Jullie krijgen samen een kindje, dus respecteer de mening van jouw man. Kies samen een goed moment om het te vertellen.
Mijn vriend was ook erg voorzichtig en dat snap ik heel goed. Hij voelt ook niets anders dan anders en heeft alleen een testje gezien. Ouders, zus en beste vrienden met 5 wk vertelt. Mocht het misgaan dan zijn dat ook de mensen met wie we het zouden delen. En bij wie we terecht kunnen. De buitenwereld na de eerste echo vertelt met 8 weken. Het gezicht van mijn vriend toen hij een blobje op de echo zag was echt goud waard zo mooi en intens. Nu 10 weken zwanger en aankomende week termijn echo.
Jullie krijgen samen een kindje, jij bent zwanger en voelt al van alles. Dat blijft anders voor de partner. Als je op jouw verjaardag moe en misselijk bent en je drinkt niet.. ach dan kun je het net zo goed zeggen Succes!
Bedankt allemaal!! Ik ga het er gewoon nog even goed met hem over hebben. Jullie hebben goede punten opgenoemd die hem misschien ook weer op een andere manier er naar laten kijken.
Maar zo niet dan heb ik gewoon respect voor hem.
1 ding scheelt, ik rook en drink niet, dus dat valt niet op.
Alleen is mijn buik sinds dit weekend echt opgeblazen, dus moet maar wijde kleding dragen ;-)