Wanneer vertellen?

Hey,

Misschien is het juist wel goed om het aan haar te vertellen.... dan komt het misschien niet zo 'hard' aan als het bij jullie al raak is en het dan nog moet vertellen, en omdat zij er ook mee bezig zijn, kunnen jullie ook je ei bij elkaar kwijt....

Suus

Hoi Suus,

Ja zo zat ik zelf ook wel een beetje te denken.

Ik zie haar vanavond, hebben we 'meiden'avond, denk dat ik er dan eens over begin hoe het nu met haar is en aan de hand daarvan het wel of niet vertel.

Daan

Ja, eerst ff peilen hoe het nu met haar is, mss vind ze het ook juist wel fijn om er samen met iemand over te praten die ook bezig is..... Ik zou het denk ik wel willen weten als ik in haar schoenen stond, maar ja iedereen is anders idd.....
Succes vanavond en ik hoop dat het een beetje gaat met je vriendin....

Suus

Hallo

Mijn vriend en ik zijn nu bezig voor de 1e kleine 2e ronde.
Wij hebben samen besloten dat we het tegen mijn ouders en tegen een collega.
Het is fijn om met anderen erover te kunnen praten.
Ik ben ook heel erg blij dat ik het gedaan heb anderen kunnen advies geven over verschijnselen enzo.

Heel veel succes en we horen t wel

liefs wilma

Hoi Wilma,

Ik denk dat ik het vanavond wel aan vriendin vertel, maar verder niet. Zij is al langer bezig en zal dus niet zo snel gaan 'zueren' hoe lang t nog duurt.  
Het lijkt me inderdaad wel leuk om met iemand over te kunnen praten en dan heb ik hier alle meiden nog.

Fijne avond, Daniëlle  

tja verslavend he/! heb vandaag ook niet genoeg in huis gedaan, was de hele dag hier te vinden.... foei foei!
nou succes vanavond en laat ff weten of je het haar verteld hebt en wat ze er van vond!

Suus

Terug
Bovenaan