wanneer vertellen

Hoi Hoi,

Ik ben van mening dat je het gewoon moet vertellen. Zeker je vriendinnen merken dat soort dingen erg snel op. Zelf heb ik het ook altijd erg vroeg verteld (zeker aan familie en goede vrienden). Ik heb vorig jaar 2x een miskraam gehad en toen was ik maar wat blij dat ik het zo vroeg had verteld, anders sta je er helemaal alleen voor je met je verdriet. Ik vind het ook iets heel raars om het niet te vertellen, want dat voelt dan net of je iets gedaan hebt wat eigenlijk niet mag terwijl het toch iets fantastisch is wat je eigenlijk niet voor je kunt houden. Inmiddels ben ik voor de 4e keer zwanger (ik heb al een dochter van 2) en nu gaat het goed want ik zit bijna op de helft. Ook nu heb ik het aan verschillende personen vrij vroeg verteld want ik was vreselijk bang dat het weer niet goed zou gaan. Dit heeft mij prima geholpen want je hebt van die mensen die altijd voor je klaar staan en waar je lekker tegen aan kunt zeuren over van alles en nog wat. Ik zou dus zeggen: GEWOON VERTELLEN!!!!
Veel suc6 met de rest van je zwangerschap.

Groetjes Alice
 
Terug
Bovenaan