Wanneer vertellen

he tamara,

ook wij hebben het bij alle 2 vroeg verteld. bij de eerste omdat mijn vader al een hele tijd ziek was en nu omdat ik het toch wel een fijne gedachte vind dat als er iets misgaat ik dan toch mijn verhaal kwijt kan. iedereen reageerde erg enthousiast.

groetjes Ellen

Mijn ouders heb ik het op mijn moeders verjaardag verteld, ze waren helemaal door het dolle heen. Toch een erg leuk kadootje vonden ze!!! Toen was ik ongeveer 5 weken. Deze week is mijn broertje jarig en dan vertel ik het aan hem en mijn zusje (met aanhang). Dan is iedereen van thuis ingelicht. De rest willen we het liever na de echo vertellen, is pas 3 aug en dan lekker twee weken vakantie (nu al zin in).
Op het werk heb ik het wel al verteld tegen het afdelingshoofd en de arboman omdat ik op het laboratorium werk, dan toch uitkijken met chemicalien natuurlijk.

Groetjes

Hoi,

Wij hebben het afgelopen week aan onze ouders en broers en zussen verteld. Hebben wel gewacht tot de 1e cho, maar hadden deze wel al met 8 weken. Nu lekker op vakantie en dan daarna (dan ben ik bijna 13 wken) mag de hele wereld het weten!!

Wij hebben het ook al erg vroeg verteld ,
dit omdat mijn moeder dit jaar door vakantie een week eerder moederdag hield..
Die gelegenheid hebben wij genomen om haar te vertellen dat ze Oma werd..
De rest hoorde het nieuws ook al snel.
Waren toen ook nog geen 5 weken zwanger..
Denk ook niet dat ik het tot 12 weken stil kon houde..

Terug
Bovenaan