Wanneer vertellen?

wij hebben het met 7 weken verteld, hou niet van liegen en dat was wel noodzakelijk omdat iedereen anders vraagt waarom in niet drink enz.
en vind het vervelend als mensen gaan vragen ben je zwanger ofzo?
 
Onze ouders wisten het met ongeveer 6 weken. Ook mijn broer en schoonzusje waar ik enorm goed mee kan opschieten. Mijn opa en oma heb ik het met 9 weken verteld. Mijn oma kan niet wachten om sokjes te breien hihihi. Verder weet nog niemand het. Vanavond gaan we naar mijn vriend zijn zus toe om het te zeggen en daarna mag van mij de hele wereld het weten. Ben nu inmiddels al ruim 10 weken en hebben al een hele goede echo gehad. Heb in maart een mk gehad en toen moesten we het idd alleen verwerken.
 
hey, ik heb het verteld nadat de huisarts bevestigde dat ik zwanger was het nadeel is als het misgaat dat je vervelende vragen krijgt waar je niet op zit te wachten maar het voordeel is dat de mensen die het weten je wel veel beter kunnen steunen, enne ik ben ook erg slecht in geheimen bewaren ik wilde het zo graag en het duurde zolang voordat ik eindelijk zwanger was dat ik het het liefst aan iedereen vertelde die het wilde weten:)
 
Ben in mij 5 de week en vraag mij af hoe lang ik het nog vol kan houden. Vandaag met sporten vertelde een sportmaatje dat ze 11 weken zwanger is. Iedereen enthousiast en lief en vragen hoe lang ze nog blijft sporten (dansen op hoog niveau). Ik beet bijna mijn tong eraf! Vandaar dat ik nu hier ben, hoop dat deze veilige manier van uitten ervoor kan zorgen dat ik nog even mij mond kan houden.
 
Ik heb het mijn ouders met 5 weken verteld, verder de afgelopen 2 weken ook aan andere directe familie verteld. Mijn collega's weten het ook al bijna 2 weken, werk op een kdv en ik was en ben zo moe dat het werken lastig ging, dus collega's op de groep ingelicht.
Gisteren mijn leidinggevende ook ingelicht omdat ik graag wat minder wilde gaan werken, dit was gelukkig geen probleem.
Van het weekend ben ik 8 weken en hebben we verjaardag van mijn nichtje, ik denk dat we het dan ook aan mijn oma en oom en tante ga vertellen. Mijn eigen ervaring is dat ik toen het mis ging, het erg fijn vond dat iedereen er gewoon van af wist en ze me er in konden steunen.

Groetjes Danielle
 
Terug
Bovenaan