Wanneer vertellen?

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af wanneer jullie het blijde nieuws wereldkundig gaan maken.
Tot dusverre weten alleen onze ouders, zussen en beste vrienden het.
Twijfel een beetje wanneer we het de rest zullen vertellen...

liefs,
Juul

Heey juul,

Dat zijn er al best veel die het weten of niet? Bij mij weet alleen mijn moeder het. De rest vertellen we het pas met de 10 weken pas denk ik. Maar je moet doen wat je zelf fijn vindt. Ik wil eerst zeker weten dat het goed gaat.

Liefs Supertje

wij hebben het onze ouder en broertjes zusjes verteld met de eerste echo en die had ik vroeg, met een week of 7 ongeveer.

De rest vertellen we pas na de tweede echo dan ben ik 11 wk.

Gr Tamjo

Is dat veel?
Ik vind het normaal dat ouders het weten en aangezien zusjes nog thuis wonen kun je die dan niet overslaan. Beste vriend van manlief zag het direct aan 'm, dus dat was ook al snel geen geheim meer hahaha
Ik was 5 weken toen we het vertelt hebben.

Kan niet wachten op de rest!

Bij weten het ook al veel mensen hoor....ben nu bijna 9 weken en a.s. dinsdag voor het eerst naar de vk.
mijn (schoon)ouders, broers en zussen en goede vrienden weten het.

ik hoop dat ik snel de afspraak krijg voor een echo, heb het idee dat ik al langer zwanger ben....zal dit ook aangeven bij de vk.

wil het liefst nu ook al aan iedereen vertellen :)

Hoi,

Wij hebben het mijn ouders, de zus/zwager van mijn man en onze oudste zoon al verteld, dinsdag heb ik de 1e echo en dan wil ik het ook vertellen aan mijn broers en zus, maandag ga ik het wel alvast vertellen tegen mijn opa, die zie ik niet zoveel, dus vind het leuker om het hem persoonlijk te vertellen!

Bij de andere hadden we het eerder verteld maar dit was vrij onverwacht en mijn zus probeerd al een jaar zwanger te raken, vandaar dat ik nog een beetje afwachtend ben!!

Gr MJ

Terug
Bovenaan