Wanneer vertellen?

Wij hebben nog niks verteld. Vind het wel moeilijk om te vertellen omdat mijn zwager en schoonzusje in mei hun dochtertje hebben verloren. Maar als mijn man weer thuis is (hij vaart op zee) zullen we het hun eerst vertellen en daarna de rest!

Groetjes

@juulke,

Ben betrapt hoor vanavond. Nu weet oudste broer van vriend en z'n vriendin er ook van. Kan heel erg goed met haar opschieten en zij was buiten mijn ouders om de enige die wist dat we bezig waren. Gaan we gezellig met z'n vieren uit eten en vraagt ze ineens zachtjes aan me of ik zwanger ben. hahaahahahah kon toen mijn mond niet meer houden natuurlijk. Ze zag het aan me zei ze.

Met de rest wachten we toch nog echt even.

Liefs Supertje

En kom gerust nog eens op msn. Liep die avond niet helemaal zoals gepland hahahaha.

Hallo, ik heb het bij 5 weken al aan veel mensen verteld, ik woon in een hele kleine gemeenschap en ik vind het heel lastig om het 'geheim' te houden. Ik woon in Malawi en heb het in nederland alleen aan mijn ouders, broer en mijn beste twee vriendinnen verteld, de rest vertel ik waarschijnlijk als ik 12 weken ben..

Liefs Jeannette

Terug
Bovenaan