Wanneer vertellen?

Mijn vriendin die ook bezig zijn wist het alle keren gelijk! Bij mijn 2 meiden hebben we het mijn ouders en schoonouders verteld zodra we de 1e echo gehad hadden ( rond week 6) en de rest rond week 12.

Nu heb ik het mijn moeder vandaag al moeten vertellen want we gingen daar lunchen en ze wilde gerookte zalm pakken en ik zei nee die hoef ik niet lol!! En aangezien ik daar normaal heeeeeeeel dol op ben en nooit afsla wist ze het gelijk al ( wisten ook van de vorige mk en dat we bezig waren)

hallo allemaal
Wij zijn inmiddels 5,5 week zwanger heeeel pril dus,maar zwanger worden is voor mij zo'n grote wens dat toen we de test hadden gedaan en de huisarts direct bevestigde dat we zwanger waren zijn we dezelfde avond nog naar onze ouders gegaan...
We hebben al eens een miskraam gehad toen waren we net een dag overtijd en merkte het doordat ik heeeeel veel pijn had en heeeel veel bloed verloor.
Heb veel steun gehad toen en had nu zoiets van we vertellen het direct zodat zij ook deze vreugde kunnen delen.

Ik mag pas 16 mei voor een echo ben dan iets meer dan 10 weken...
pffff vind dat we heel lang duren hoor!!!

nou meiden geniet er allemaal van!

\
liefs Jantina

hallo,

iedereen gefeliciteerd met haar zwangerschap!

Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger! Heeft 2 jaar geduurd voordat we zwanger werden dus zijn zo trots!!! Dat eigenlijk iedereen het al wel weet, hahaha... maarja we zijn zo ontzettend trots en blij dat we dat geluk gewoon met iedereen willen delen!

en mocht het fout gaan, waar we niet vanuit gaan, dan kunnen die mensen ons juist steunen bij het verlies.

we zullen zien!
Iedereen fijne zwangerschap gewenst in ieder geval!

Hallo,
Ik lees hier al veel dat jullie al vroeg voor een echo mogen. Is dat bij een gynaecoloog of een verloskundige?
Ik ben vanmiddag bij mijn huisarts geweest en die zei mij een afspraak te maken bij de verloskundige...maar nu met Goede Vrijdag en Pasen, kan dat pas dinsdag...
Ik ben niet zo goed in geduldig zijn....en dat terwijl ik nog maar 5,5 week zwanger ben...
Hoe komen jullie die tijd door?

Groetjes

hahahaha brigitte ik begrijp je helemaal, sinds ik weet dat ik zwanger ben gaan de dagen zooo ontzettend langzaam!
probeer vooral dingen te doen die ik leuk vind zodat de tijd beetje snel gaat! En het lekkere weer is ook perfect daarbij!

ik heb inderdaad via de gyn al wat echo's gehad. sinds ik zwanger ben nu 7 weken en een dag heb ik al 3 echo's gehad. dit omdat wij 2 jaar bezig zijn geweest uberhaubt zwanger te worden en toen dachten ze ook nog even aan een buitenbaarmoederlijkezwangerschap.

nu mogen we as donderdag weer. ben dan bijna 8 weken zwanger en dan gaan we voor het eerst het hartje zien hoop ik!!! Erg spannend!!

Vervelend dat het om een medische reden is...maar het is wel heeeel erg fijn om steeds weer jullie kleine wonder te kunnen zien, lijkt mij!
Ik heb bij mijn oudste dochter ook bij een gyn gelopen, het heeft toen 3 jaar geduurd om zwanger te worden... Ook ik had toen zo veel echo's en wist meteen dat ik zwanger was.
Met mijn zoontje en nu weer heeft het maar een half jaar geduurd...
Drie testen zeggen mij dat ik zwanger ben....ik ben moe en kribbig, maar kan niet wachten tot ik een ienie mienie mensje op echo-beeld heb gezien!!!
Geniet ervan donderdag, hoop dat het hartje goed te zien zal zijn!!!

Terug
Bovenaan