wanneer vertellen

hallo allemaal

wanneer vertellen jullie het iedereen ik heb het zelf al tegen mijn familie en mijn baas verteld mijn 2 kinderen paige van bijna 6 en logan van 4 die weten nog van niks daar wil ik nog even mee wachten

Hi Silvy,

Ik heb het de vorige keer aan iedereen verteld nadat we het hartje voor het eerst hebben horen kloppen. De zwangerschap verliep perfect maar deze keer willen we langer wachten...

Hoi,
Mijn ouders en belangrijke vriendinnen weten het. Broertje en de rest krijgen het na de eerste echo te horen.
De ouders/zus en vrienden van mijn vriend weten het nog niet. Hij wil wachten. Prima, maar ik wil dit geluk delen met meerdere mensen...

Gr ilse

Wij hebben gisteren mijn schoonouders de gelukkigste mensen van de wereld gemaakt. Was zo leuk om het te vertellen. Ze zijn zo blij en zo trots!! We hebben een slabbetje met 'mijn opa is de allerliefste' en een speentje met 'I love oma' gegeven. Viel erg goed in de smaak. Waarschijnlijk morgenavond mijn ouders het grote nieuws brengen. Een goede vriendin weet het al sinds het begin, zij probeert ook zwanger te worden. Andere vriendinnen horen het aan het einde van de maand, als ik een weekendje weg ga met ze. Aanstaande ooms en tantes horen het later.

Ik heb het al aan ouders, schoonouders, broers en zussen verteld, oja ook aan vriendinnen. Ik kan dit niet voor mij houden omdat ik er dan zo vol van ben, ik verspreek mij binnen de kortste keren, hahahaha. En volgens mij weten ooms en tantes en buren van ouders en schoonouders het ook al.
Iedereen was helemaal blij en happy, alleen schoonmoeder reageerde weer anders dan normaal, maar ja dat zijn we gewend......

hoi,

wij hebben besloten om het morgen aan de opa's en oma's te vertellen en natuurlijk an onze dochter.
Mijn partner zei al we kunnen het haar ook vandag vertellen,maar ze gaat morgen naar oma toe omdat ik moet werken en onze kleine mup kan haar mondje niet houden.
Ik ben nu 6 weken en het voelt goed en we kunnen het niet langer verzwijgen zeker omdat het de tweede is en de buik langzaam al een beetje opzwelt.

Ben benieuwd hoe ze allemaal reageren ook onze dochter,morgen vertel ik het.

Gr

Wij hebben 2 weken geleden ... s ohctends de test gedaan , waar ons zoontje van 4 jaar ook bij was. Hij was zooo ontzettend blij dat we kleren voor hem zijn gaan kopen van grote broer en savonds hebben we het mijn ouders , mijn broer en schoonzus verteld. de week erop hadden we feestje omdat we zoontje 4 werd en hebben we het aan iedereen verteld. want tjaa ik mocht niks drinken, erg moe. zou toch wel opvallen. en mocht het mis gaan dan komt toch iedereen erachter omdat ik dan baal natuurlijk duss jaa. bij ons weet nu iedereen het en ben nu bijna 7 weken. yippieeee

Terug
Bovenaan