wanneer vertellen

Ik heb het nu ook aan iedereen meteen vertelt omdat ik er zi blij mee ben en de meeste wisten al dat we er mee bezig waren.

Bij me dochtertje had ik het alleen aan ouders vertelt en me zusje, en later na de 1ste echo aan collega's etc.

Nu werk ik niet meer, maar nu heb ik het wel tegen vertelt, het kan altijd mis gaan, maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk

Van mij mag iedereen het weten..Ben een open boek...altijd al geweest en dat zal altijd zo blijven.
Onze vaste vriendengroep die wel elk weekend zien weten het al. Ook onze eigen ouders weten het en uiteraard ook onze dochter van 7 jaar.
Twee collega's weten het ook maar dat weet mijn man niet. Die wilt liever wachten tot we de 12 weken gepasseerd zijn.
Als we bij de eerste echo op 27 september het hartje zien kloppen heb ik toch gelukkig groen licht van mijn man gekregen om het van de daken te schreeuwen.

Hahaha, ik merk dat er nog iemand is met hetzelfde dilemma als ik..... Ik heb bij 2 collega's en een sportmaatje ook mijn mond voorbij gepraat. Gisterochtend 1e echo gehad (eerder door miskraam vorige keer) en toen zijn we 's avonds direct naar de ouders van beide kanten gegaan. Vanavond broers en zussen en twee goede vrienden. We hebben ook niet zoveel 'ruimte' om nog te wachten met vertellen want vorige keer zag je het al snel, maar nu is het echt zot! Morgen bruiloft van heel goede vrienden dus dan weet eigenlijk meteen al onze naaste vrienden het wel...... Eigenlijk gaat het me een beetje snel. Doordat iedereen het weet.......word ik ook gestimuleerd om er blijer mee te zijn en word ik gelijk des te banger dat het weer mis kan gaan.

Voor nu, allemaal alvast een fijn weekend :)

Eerste kindje hier en wij hebben het nog niemand verteld! Als het mis gaat, lijkt het me zo vervelend als ik iedereen dit moet vertellen.Ook mijn beste vriendinnetjes niet, want die zitten in de vriendengroep en de kans dat iemand zijn mond voorbij praat...

Maar vind het wel lastig! Vooral omdat mijn geplande operatie van 5 oktober is uitgesteld, door de zwangerschap! Iedereen verteld dat het ziekenhuis de operatie heeft uitgesteld, hihi (ze moesten eens weten)..

Het is wat he!!

Terug
Bovenaan