Wanneer vertellen?

Vinden jullie het ook zo moeilijk om je mond te houden? Ik zou het wel tegen iedereen willen vertellen. Maar we willen graag wachten tot ik 10 weken zwanger ben. Dan heb ik ook een echo.
Gelukkig kan ik hier met jullie van gedachten wisselen.
Wanneer vertellen jullie het?

In mijn geval weet mijn moeder het al vanaf dag 1. Moest voor de hormoonkuren (de bijbehorende echo's) mijn kleine vent even kwijt. Dus kon het moeilijk niet zeggen. Maar voor de rest wachten we tot 13 weken. Bij de eerste hebben we het met 9,5 week gezegd. Maar iedereen had al een vermoeden omdat we ineens gingen trouwen ahahahahah. Ik heb er nu geen moeite mee om mijn mond te houden. Dat had ik bij de eerste wel. Nu willen we eerst zelf van ons geheimpje genieten.

Ik kan ook heel moeilijk mijn mond houden dus... mijn zusje weet het, beide moeders de buurvrouw en beste vriendin... eigenlijk de mensen die ik bijna iedere dag zie...mocht ik dan niet lekker zijn of naar de WC rennen dan weten ze het snel genoeg....
De rest hoort het op mijn dochters verjaardag half november. Vind ik wel een extra toefje op de taart..
Bij mijn eerste dochter moest ik het vertellen bij 9 weken omdat ik een weekend weg ging met de familie en dat is dan lastig om uit te leggen waarom je niet een borrel mee drinkt of bepaalt eten laat staan...

ik weet het pas sinds afgelopen maandag, maar afgelopen vrijdag wel tegen mijn ouders en schoonouders gezegd. ik ga namelijk op vakantie met mijn ouders om naar een bruiloft van fam te gaan. en we wilden onze schoonouders ook dan gelijk laten weten..
ik probeer het voor vrienden vol te houden tot de echo, maar het wordt erg lastig. gisteren op kraamvisite geweest en een paar keer werd de vraag gesteld.

Ik heb het tegen mijn ouders, mijn schoonouders, mijn beste vriendin en mijn broer verteld..
Ik kon het ook echt niet meer voor me houden. En ik vind het fijn dat andere mensen er rekening mee kunnen houden, bijvoorbeeld met eten.

De rest hoort het pas na de 12 weken...

Mijn moeder en zus weten het en mijn asistent op het werk.Rest vertellen we het met mijn verjaardag heb dan net de eerste echo gehad.
Heb al een klein buikje dus later vertellen is geen optie hi,hi

Groetjes Pupke

Hallo allemaal,

Ik ben 6 weken zwanger en ben er 2 weken geleden achter gekomen. Ik heb het meteen iedereen verteld:)) Eerlijk gezegd besef ik het zelf nog niet eens want ik heb dan ook helemaal geen kwaaltjes etc.. Dit lijkt me echt leuk forum dus ik zie ernaar uit ervaringen met jullie te delen

Goede morgen!
Ik zou het ook het liefste van de daken schreeuwen :).
Het is mijn eerste zwangerschap en ik weet het nu precies een week (week5). Ik heb het aan mijn ouders, broer en zus verteld. Komend weekend vertellen we het aan de schoonfamilie (ouders en zussen). Dan nog allebei aan een goede vriend / vriendin en dan wachten we de eerste echo af.
Maar als er direct naar gevraagd wordt door goede vriendinnen zal ik het toch wel vertellen.
Fijne dag dames!

Oh en trouwens, ik heb ook nog helemaal nergens last van! Alleen dat m'n borsten enorm aan't groeien zijn, maar dat is alleen maar positief!

Terug
Bovenaan