Wanneer vertellen?

Hallo!
Gefeliciteerd voor de zwangeren!
Wij hebben het ook direct iedereen vertelt, want wij waren al ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te worden.
We moesten regelmatig naar het ziekenhuis voor onderzoeken en dat wilde we graag met familie en vrienden delen.
Toen we in juli dit jaar zwanger werden kregen we na 6 weken een miskraam. Dan moet je het nare nieuws toch vertellen.
Nu ben ik 5,5 week (denk ik) en voel me al zo beroerd dat ik het niet meer geheim kan houden.
Reden 1 om het te vertellen aan familie en vrienden: Als het mis gaat dan vertel je het waarschijnlijk ook.
Reden 2 om het te vertellen: als je beroerd bent hoef je geen smoesjes te bedenken en je schuldig te voelen op je werk etc. Want iedereen leeft met je mee.
Het is ook gewoon leuk om te vertellen en toch al wat cadeautjes te krijgen, want daar wordt het " echter" van.

Ik wens iedereen een fijne zwangerschap.

Groetjes

wij hebben het wel tegen de ouders meteen verteld en dit weekend worden de peettante en peetoom op de hoogte gebracht.

onze vrienden halverwegen nov (op mijn verjaargdag)

en de rest volgt zich dan snel op en zo weet iedereen het dan.maar is echt heel moeilijk je mond te houden ik heb het er moeilijk mee ivm zoontje van 9 die weet het nog niet dus ook met de papa opletten wat we zeggen.

succes dames

en allemaal GEFELICITEERD

mijn plan was om te wachten tot half nov maar aangezien mijn manlief op een dronken zaterdagavond zijn collega's al ingelicht heeft zal het niet lang meer duren voor dat iedereen het weet... ik wacht nog even tot de 8 weken echo en als die goed is weet de rest het ook!

Hoi allemaal, ik heb het bij 4 weken en 1 dag verteld aan de mensen die dichtbij staan zoals ouders, broers, zussen en goede vrienden. Aan opa's en oma's heb ik het nog niet vertelt want ik wil eerst mijn echo hebben gehad of alles goed is.

Terug
Bovenaan