Wanneer vertellen

Wanneer vertel jij dat jullie zwanger zijn aan familie?
En hoe doe je dat wanneer je nog andere kinderen hebt wanneer vertel je hen dat ze nog een broertje of zusje gaan krijgen
 
Wij hebben t de 7e week vertelt en dat vond ik al lang duren. Maar ik ben dan ook heel slecht in liegen haha. Overigens niet de hele familie maar de gezinnen van beide kanten. M'n vriendinnen weten t sinds vorige week en volgende week is de 9 weken echo.
Bij een eventuele volgende zeggen we t denk ik later want schoonmoeder biivoorbeeld heeft t intussen ook al aan 6 mensen vertelt terwijl wij hadden gevraagd of ze het ajb tot de echo voor zich wilde houden.
 
Whaha het is wat met die schoonmoeders apetrots natuurlijk


Wij hebben het alleen aan mm schoonouders verteld waren toen nog maar 5 week ofzo maar zei zeiden ook al hou het nog even voor je en geniet er samen van

Maar nu ben ik contestant misselijk en niet fit m'n kids zeggen ook al mam wat is er toch met je, komend weekend zijn we 12 week en we zitten er aan te denken om het hun dan toch maar te vertellen omdat ze anders blijven denken dat mama steeds ziek is en. Uit wete. Waarom,

Aan de andere kant het duurt dan nog zo kang voor het er is en wachten duurt al lang helemaal voor de kids natuurlijk

 
Ja is ook, oma worden was haar grootste wens haha. Mijn moeder is ook trots maar zei laatst nog mocht je het je afvragen ik heb het niemand vertelt. Maar hoor heel graag wanneer ik t mag vertellen haha.

Ik zou t met 12 weken ook aan m'n kinderen vertellen denk ik. Het is dan nog "maar" een half jaar. Weet niet hoe oud ze zijn, maar je kunt ze er bij betrekken. Evt een aftelkalender maken en iedere maand bv de groei van de baby laten zien op sites of boekjes zodat zij ook zien dat het nog maar heel klein is. Je hebt ook leuke broer zus boekjes :D
 
Dat is wel tof van je moeder!

Mijn dochter is 11 en m'n zoon is 7 jaar, ik weet dat je hele leuke boekjes hebt
Werk in een boekenwinkel hihi

Als ze het weten betrekken we ze er zeker bij mee na een echo en dat soort dingen maar ben zo bang dat een half jaar dan toch nog wel erg lang duurt

Daarom ook nieuwsgierig ho andere ouders dat hebben gedaan
 
Ow echt wat leuk dat je daar werkt : ) haha dan weet je er alles van!
Ze hebben inderdaad ook wel een leeftijd dat ze het begrijpen, ondanks dat het inderdaad lang duurt.
Een vriendin van me heeft het haar 3 jarige ook bij 12 weken vertelt. Zij was ook erg moe en paar keer ziekgemeld. Die kleine vind t geweldig haha, en is nu ook verbaasd dat zij ook ooit in mama's buik heeft gezeten en stelt veel vragen.
 
Terug
Bovenaan