Wanneer vertellen

Dat was al lekker optijd dat ze het wisten
Als mijn vriend optijd thuis is gaan we het m'n 2 kids vertellen gaan nu de 13de wk in ( 12 wk en 2 dag ) en de komende week m'n schoonzussen
 
Oh ik ben hier ook zo slecht in!

Ik ben nu 7weken en 1 dag. Ik wilde het 2 weken geleden al vertellen aan de familie maar vriendlief vond dat nog erg vroeg. Heeft ie ook wel gelijk in natuurlijk. Hij heeft een zoontje maar dit wordt ons eerste kindje samen en voor mij de eerste keer zwanger. Ik kan niet wachten tot ik het van de daken kan schreeuwen hihi!
Volgende week dinsdag hebben we onze eerste echo. Daarna wil ik het toch wel vertellen!

Hoe hebben jullie het verteld aan de familie? Gewoon verteld of "uitgebeeld" zeg maar?
 
Gefeliciteerd 7 weekjes he wij hebben het m'n schoonouders met 5 wk al verteld tussen neus en lippen door omdat m'n 2 andere kids er ook bij liepen en die wilden we het later vertellen
Bij opa en oma was het zo van hoe kan het steeds dat je zo misselijk bent nou dat was een inkoppertje want toen vertelde. We dat het 9 maand kon duren whahahahaha

Schoonzusjes wilden we vellen door de echo te geven maar toen we belden om te vragen of ze thuis waren was het zo van moeten je kids niet op bed dan ja maar we hebben oppas oh later stuurde ze een berichtje van of word ik tante dus gebeld en verteld

Hoe zou jij dat aan pakken dan
 
Hihi ja dan kun je het niet meer voor je houden!

Ik wil voor m'n ouders een rompertje oid kopen, in ieder geval iets waaruit blijkt dat ze opa en oma worden :)
Voor hun wordt het hun eerste kleinkind.
De ouders van mijn vriend zijn al opa en oma maar bij hen wil ik ook zoiets geven :)
 
ik wil deze x een taart maken met erin muisjes denk ik zodat deze eruit komen als je de taart aansnijd. Bij de eerste zwangerschap hadden wij voor mijn schoonmoeder een fles van jip en janneke bij de Hema laten bedrukken met de tekst: gefeliciteerd je wordt oma. Ons neefje gaven we een slabber waarop de boodschap stond. Ik vond het echt leuk om het op die manieren te vertellen. Vorige x hebben we het rond de 10 weken verteld. Ik ben bang dat we het nu eerder moeten vertellen omdat mijn buik zo hard groeit.
 
Terug
Bovenaan