Wanneer voelde je de baby?

Wanneer hebben jullie voor het eerst je kindje voelen bewegen?

Hoe voelde dit?

Ik ben op dit moment 15 weken zwanger en heb nog niet echt iets gevoeld. Ik ben erg benieuwd!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Omdat je deze vraag stelt, neem ik aan dat je zwanger bent van je eerste..

Ik voelde de baby voor het eerst rond de 16-20 weken. Ik voelde soort van plopjes in m'n buik.. en naarmate mijn buik en de baby verder groeide voelde ik meer gedraai en geschop.

Geniet ervan!

Ik voelde de baby rond de 16e week, maar was toen niet zeker of dat het was. Het voelde inderdaad als een plopje of de vleugel van een vlinder, in de weken die volgden wist ik zeker dat dat mijn baby was geweest :)

Ik ben heel benieuwd! Ik zit inmiddels op 18 weken, maar heb haar nog niet echt gevoeld. Ik voel inderdaad wel eens geborrel, maar dat heb ik ook bij mijn darmen. Misschien zeg ik over een paar weken wel: ja dat was het!

Ik ben inmiddels 17 weken.. En ik heb het idee dat ik wel iets heb gevoeld maar durf het niet zeker te zeggen, het voelde alsof er iets stroomt door mijn buik en soms als plopjes. Ik ben benieuwd

Voelde mijn meid bij de 15 weken al, ook extreem vroeg al last van mijn ribben maar m'n baby is erg lang blijkt nu.. (34 weken) x

Terug
Bovenaan