Wanneer voelde je de baby?

<p style="text-align: left;">Bij de 20 weken echo gisteren bleek dat de placenta voor ligt. Het kan dus nog wel even duren voor ik de kleine meid voel. Lesje geduld is nooit verkeerd als je kinderen krijgt denk ik :)</p>

Hey! Ik ben zwanger van onze eerste spruit (momenteel rond de 10e week, dus nog heel vroeg). Na een miskraam in november ben ik enorm ongerust wanneer ik eens een dagje niets van symptomen heb... Nu ik hier lees dat het echt nog heeeel lang duurt eer ik de baby zal kunnen voelen, vrees ik dat ik nog veel geduld zal moeten hebben :s

ik voelde mijn kinderen heel erg vroeg. oudste voor het eerst met 11 weken een mini plopje. daarna met 13 weken nog eens, en vanaf 15 weken iedere dag.

mijn dochtertje voelde ik voor het eerst met 13 weken en vanaf 14 weken dagelijks. heel erg snel dus. mijn baarmoeder groeide beide keren heel snel omhoog en naar voren

Hey hoi, Ik ben nu 19 week zwanger van ons 4de kindje. In week 13 voelde ik ons kindje al bewegen. Dit was wel na een ingreep om vroegtijdige ontsluiting te voorkomen en dus na een ruggeprik. Maar ook in de week erna regelmatig plopbewegingen gevoeld. In week 17 kon mijn man de kleine ook voelen. Heel bijzonder.

Ik voelde m'n kindje bij 22 weken, eerste kindje en de placenta ligt ervoor. Ik voel het een paar keer op de dag en als het kindje echt tekeer gaat kan ik het ook zien. Bijzonder!

Bij mij ligt de placenta er ook voor en ik begon het te voelen met 22 weken en iets eerder wellicht ook maar niet zeker. En nu met bijna 25 weken voel ik het duidelijk en zie ik mijn buik ook aan de buitenkant bewegen af en toe! :)

Leuk om te lezen hoe jullie het voelen. Zit nu zelf in week 17 dus hoop snel iets te voelen. Al wel een paar keer iets gevoeld maar om nu te zeggen dat is de baby, weet het niet zo goed. Eerste kindje voor mij dus zal nog even geduld moeten hebben zie ik :)

Lijkt mij een heel gek gevoel in ieder geval.

Groetjes!

Afgelopen donderdag voelde ik de baby voor het eerst. Precies met 19 weken!
Het is mijn eerste, maar ik wist het meteen. Dit was iets wat ik nooit eerder had gevoeld!

Heel apart gevoel, alsof er een luchtbel langs je buik glijdt ofzo...
Ik app net mijn man nog: "de baby is wakker!" Voel het nu al steeds meer en vaker!

Terug
Bovenaan