Wanneer voelde jij je kindje voor het eerst?

Ik voelde bij de 1e zwangerschap mijn zoontje pas met 24 weken..... Mijn dochter voelde ik met een week of 18, nu tijdens deze zwangerschap voelde ik het kindje in de 14e week. Ik vond het heel raar en twijfelde, maar al snel wist ik zeker dat ik het kindje gevoeld had. De periode daarna voelde ik het kindje soms wel en soms dagen achtereen niet. Nu de hele dag door bewegingen en geschuif (29+2). Alle drie de keren lag de placenta aan de voorkant.

Groetjes Danielle
 
Ik voelde met 15 wkn ongeveer al behoorlijk wat geplop in m'n buik onder mn navel, vooral wanneer ik wat rustiger was. Bij mij ligt de placenta ook voor maar dit maakt het er niet minder op. Als je druk bezig bent let je natuurlijk ook wat minder op de bewegingen in je buik.
Ben nu 31 wkn en ben blij als het nu bij geplop blijft...meestal steekt er nu ergens wel een bult uit om de 5 minuten. Hoop dat ie na de geboorte toch echt wat rustiger is...kan nu bijna niet slapen omdat mijn houding meneer niet aanstaat

Groetjes
 
Hallo Allemaal!
Ik ben zwanger van de 1e en voelde het duidelijk "ploppen" met 16.3 weken.
Wist meteen zeker dat dat mijn darmen niet waren!
Nu ben ik 18.2 weken en voel het nu steeds vaker.
eerst alleen 's avonds maar nu ook gewoon overdag!
Ik vind het erg leuk! en hoop het snel duidelijker te gaan voelen, want mijn man snapt er geen hout van hoe het voelt. Mijn plcenta ligt wel aan mijn rugkant, dus volgens de gyn. kan je het dan ook wat eerder van buitenaf gaan voelen! Ik ben benieuwd!

Groetjes MMdJ
 
Ik voelde mijn 1ste met de 13 weken al iedere dag!! Wel heel zachtjes!
Super blij was ik want dat neemt toch een stuk onzekerheid weg!

Ben nu 6 weken zwanger en voel het af en toe al ploppen... Maar dat zullen mijn darmen wel zijn.. Lijkt me iets te snel om nu al iets te voelen haha!

Ben benieuwd wanneer nr 2 zich laat voelen!!
 
ik ben morgen 17 weken zwanger, en de laatste week ga ik mn kleine lieverdje echt heel veel voelen, een bewegelijk kindje! Volgens mij doet het koprollen en salto's maken en gebruikt de navelstreng als een liaan haha!!
Maar ik heb zelfs al iets met 11 weken gevoeld, vele zeggend at het niet kan, maar ik heb echt hetzelfde gevoeld alleen iets minder en iets zachter!
 
Terug
Bovenaan