wanneer voelde jullie de baby??

Hallo,

Ik voelde de baby met 23 weken. Ik ben voor de eerste keer zwanger en mijn placenta lag voor. Hoewel mij was verteld dat het nog wel langer kon duren eer ik de baby zou voelen was ik blij verrast dat ik 'm met 23 weken voelde. Ik ben nu bijna 37 weken en geniet van alles wat beweegt in mijn buik. Het is zo bijzonder.

Groeten pinklady

hallo allemaal ..

ik ben janice   en ben 22 jaar .
ik voelde de baby met   19 weken en 3 dagen .
nu ben ik 20 weken en 6 dagen zwanger .
het is echt een heel fijn en mooi gevoel  ohhjah dit is men eerste   kindje

doei doei liefs   van janice  

hoi mama van lance,

ik voelde de kleine met 20 weken pas lichtjes trappelen in me buik ik ben nu 21 weken... is ook wel normaal als je pas je eerste kindje verwacht. soms voel ik de kleine ook niet maar ik voel het alleen errug duidelijk als ik de dag zelf heel druk ben geweest en savonds op de bank of in bed lig. echt een heel fijn gevoel 1x heb ik het lichtjes gezien aan de buitenkant maar daar heb ik sosm nog wel me twijfels over me vriend heeft het zelf ook 1xtje gevoeld toen ik heel dicht tegen hem aanlag met me buik hij vond het prachtig maar kan het zich niet voorstellen hoe het voo rmij voelt het is heel intens je voelt je echt 1 met je kleine heel mooi gevoel is dat! soms trappelt het zo hard dat ik er spontaan van in de lach schiet dat is ook leuk! maar met de tijd (de aankomende maanden) zal het alleen maar meer worden dat getrappel en ook harder ik kan echt niet wachten mijn zwangerschap beleef ik met veel plezier en ikkoester elk moment zelfs als ik me niet lekker voel gek eigenlijk maar jah

succes en een fijne zwangerschap toegewenst

groeten nerveusje

hoi, ik ban juanita en ben inverwachting van mijn derde kindje mijn eerste voelde ik bij precies 20 weken en mijn tweede kindje 22 weken nu inverwachting ven mijn derde en die voelde ik bij 16 en 3 dagen voor het eerst schoppen

groetjes juanita moeder van mariska 03-07-1999 marco 12-08-2005 en nu 22 weken zwanger

Terug
Bovenaan