Wanneer voelen/ voelde jullie de baby voor het eerst in je buik?

Hai Peggy,

Bij de eerste voelde ik het met 18/19 wk, toen had ik een aan de voorkant gelegen placenta. Nu heb ik dat weer, maar voelde ik onze uk al bij 14/15 weken. Het verschilt dus nogal. Ik heb ook nogal beweeglijke kinderen volgens mij... . Sommige zijn gewoon wat meer slaapkopjes.... Daar heb je dan later weer profijt van haha!
liefs
Fee Julia

Hai Peggy,

Ik voelde ons kindje voor het eerst zo rond 17 a 18 weken,je zegt dat je het niet zeker weet of je je kindje al voelt.
Je kan het een beetje vergelijken met een zeepbelletje die knapt in je buik of het licht gerommel van je darmen.
Ik schoof het eerst ook altijd op mijn darmen,maar later kom je erachter dat het toch echt je kleintje is.
Hoop voor je dat je je kleine frummeltje snel gaat voelen want het is echt heel bijzonder hoor!

groetjes wen

Hoi

Ben nu zelf in verwachting van de 2e, nu 14 weken. Vorige week bij de vk navraag gedaan of je inderdaad de 2e eerder voelt omdat ze dat wel vaak zeggen. De vk zei toen dat dit lang niet altijd zo hoeft te zijn maar rond de 20e week zou het toch moeten volgens haar.
Dus mag ik zelf ook nog een aantal weekjes afwachten.

groetjes bg

Terug
Bovenaan