Wanneer voor het eerst logeren?

[quote quote=10158704]Hier voorlopig het eerste jaar nog niet hoor. Dat jullie een weekendje weg gaan oke maar waarom.nog langer zonder kids ?? Ik zou dat zelf niet kunne hoor. Naja ieder zn ding natuurlijk[/quote]
Omdat mijn broer aan de andere kant van de wereld woont en ik graag mijn nichtje wil zien die in juli wordt geboren. 20 uur vliegen met twee kinderen zie ik echt niet zitten. 

Met 4 maanden voor t eerst een nachtje naar opa en oma geweest omdat wij feest hadden. Ik vond t vreselijk en t zal voorlopig ook niet zo snel meer gebeuren?

Met 4 maanden voor t eerst een nachtje naar opa en oma geweest omdat wij feest hadden. Ik vond t vreselijk en t zal voorlopig ook niet zo snel meer gebeuren?

Waarom vreselijk? Ik heb het in het eerste jaar altijd moeilijk gevonden, maar uiteindelijk valt het erg mee. Wij hebben heel lieve opa's en oma's, die ontzettend goed met onze kinderen omgaan, dus wat dat betreft is het vertrouwen er wel. 
Ik vind alleen die eerste keren zo'n stap, wanneer je kind nog zo klein is. Maar misschien moet ik me daar toch overheen gaan zetten.
Als we eenmaal samen weg zijn vind ik het namelijk heerlijk. Ik ga trouwens wel regelmatig alleen weg, soms met een vriendin of voor werk, of in mijn eentje, maar dan is mijn man gewoon thuis en gaat alles z'n gangetje, dat vind ik toch een heel verschil. 

Onze kleine meid is 8 werk en gaat morgen logeren bij opa en oma.
Wij gaan even lekker uit eten voor mijn man zijn verjaardag en daarna ff borreltje halen in de stamkroeg. We denken wel op tijd thuis te zijn maar laten haar toch logeren, een keer nacht doorslapen is ook wel fijn 

Als ik jullie verhalen lees, dan geloof ik dat we het toch maar gaan proberen de komende maand.
Ik ben er wel aan toe om weer eens een hele dag+ avond + nacht samen te zijn. Als volwassenen onder elkaar en daadwerkelijk een gesprek kunnen voeren , kunnen dineren in alle rust ;) De volgende ochtend uitgebreid ontbijten en dan rustig terugrijden. 
Ga het gelijk plannen. Bedankt voor jullie reacties. 

Terug
Bovenaan