wanneer vrchtbaar ?

hai,

Goed dat je het zo weer oppakt,mijn vriend staat er inmiddels na n paar goeie gesprekken al veel meer voor open,het is bij hem toch n btje de angst voor n grote verandering,maar hij wil het wel.. Het is een beetje wat ik ook heb,maar door mn kinderwens  kan ik dat positiever inzien. We hebben het financieel niet slecht en zouden het zeker kunnen redden, wij zijn ook niet van alles moet nieuw,dus dat bespaart ook geld.Mijn vriend is 28   .
Maarre wat hij wel vind is dat het bij mij een beetje in een stroomversnelling gaat, eerst had ik het er af en toe over, hij wist dat ik het graag wilde al,maar sinds ik merk dat hij er echt open voor staat,ben ik er ineens veel meer mee bezig,bijna dagelijks.
Al denk ik wel dat ik daar niet de enige in ben,je wilt tenslotte toch alles van te voren uitzoeken hoe het zit,en wat je ongeveer kan verwachten.

Ik laat het zeker weten, heb alleen wel wat moeite met t topic terug te vinden ,maar dat gaat ook wel steeds makkelijker :) komt goed!

Bye bye

je kan op verschillende sites kijken wanneer je vruchtbaar bent, of tempraturen...ik kijk vaak op www.predictor.nl daar is het duidelijk....
Ik ben trouwens 24 jr, heb al een zoontje van bijna 11 maanden...ben nu in me 3e ronde...maandag zou ik ongesteld moeten worden, we wachten dus af !

IMD heeft wel gelijk, eerst kijken hoe je cyclus is, zo kan je alles beter bijhouden en bepalen wanneer je eisprong is, en het is beter om even te ontpillen, maar desondanks kan je natuurlijk gewoon flink oefenen !

Succes !

Hallo!

Welkom hier :D!

Allereerst ben ik het helemaal met jullie eens over het feit dat we eigenlijk veel te weinig afweten van ons eigen lichaam. Ikzelf ben er ook zo een. Door het lezen hier op het forum weet ik gelukkig al een stuk meer, ook heb ik er het over gehad met mijn huisarst (toen ze het spiraaltje verwijderde.)

Ik ben dus nu bijna een week mn spiraaltje kwijt.
We wachten met echt klussen tot ik weer ongesteld word. Dus ik reken op ongeveer een maand, aangezien met het spiraal je cyclus meteen weer goed is.
Maar juist omdat ik zo graag wil... is dat wachten zo moeilijk haha!
Het liefst ga ik meteen aan de klus. Maar we zetten ons gevoel uit, en verstand aan..
en doen het dus rustig aan..   Maar dat is wel moeilijk haha!.

Ben nu wel alles voor ons op een rijtje zetten..
Een klein kalendertje gemaakt waar ik op aankrijs wanneer ik ongesteld ben, wanneer ik dat mn eisprong zou moeten hebben, en wanneer we aan het klussen geweest zijn. Zodat ik achteraf alles goed kan nagaan.

Als ik in een winkel ben, kijk ik wel altijd even bij de baby-afdeling..
De verleiding is zooo groot om alles al te kopen...
Voorals nog heb ik me kunnen bedwingen en dus nog niks gekocht.
Ook is zwanger worden niet bij iedereen vanzelfsprekend... ben bang dat als ik iets koop.. en het zou niet zomaar lukken zoals wij dat willen.. dat het alleen maar verdriet met zich mee brengt.. al die leuke kleertjes enzo..

Ik ben trouwens ook nog best wel jong.. Ik ben net 23, en mn vriend is nu 24.

Succes ermee!
kuzzz

Terug
Bovenaan