wanneer vroeg omgeving naar volgende zwangerschap?

ooooooooo dat is vroeg...
nog niet echt de vraag gehad... wel toevalig met een paar vriending die zelf een kind hebben rond mijn zoon zijn leeftijd over gehad... maar dat is omdat we er zelf allemaal mee bezig zijn...
of hier en daar opmerkingen van als de volgenden.. maar goed...
 
Hier bijna niet, maar de meesten uit onze omgeving wisten ook dat ik nog geopereerd moest worden en dat een zwangerschap dan niet aan de orde is, daarbij heb ik zelf direct gezegd (niet dat we dat toen meenden maar meer om verwachtingen te voorkomen)
Op zn vroegst als Levi kan lopen, ik heb al snel last van mn rug en met een bolle buik veel moeten tillen is niet handig.... dus wie weet is het een combi geweest. Kreeg laatst voor het eerst de vraag... BEN JE ZWANGER... ik zo ehh nee ik moet volgende week onder het mes, zou niet zo handig zijn!!! hahaha!
 
Tja... naar de tweede wordt snel gevraagd... maar als je eenmaal een tweede hebt dan ineens vraagt niemand er meer naar! Haha!
Wij werden weer zwanger toen onze oudste 20 maanden was.. ze was 2 jaar en 5 maanden toen Sven kwam. Ik vond die tijd er tussen heel fijn. Ze was al lekker zelfstandig en kon al veel begrijpen.
aan een derde moeten wij voorlopig niet dneken. We hebben onze handen vol aan Sven... dat is me toch een pittig kind. Wil veel aandacht en als dat niet kan zet ie het echt op een brullen... zucht.. om soms dol van te worden. daarnaast begint ie nu eindelijk eens goed door te slapen.... voor ons nog lang geen derde!
 
ik vond het ook heel vroeg.
maar mijn antwoord is standaard:
ik denk er pas weer aan als mijn dochter goed loopt.
dit ivm rugklachten tijdens 1ste zwangerschap.
 
Toevallig heb ik die vraag/opmerking de afgelopen weken wel een paar keer gehad! Maar we weten nog niet of er wel een 2e komt, we hebben er al 3 jr en vele behandelingen voor moeten doen bij de 1e. Dus nu eerst voorlopig maar lekker genieten van ons mannetje en we zien wel hoe het gaat lopen :)
 
Iedereen in onze omgeving weet dat mijn man geen derde wilde, dus hier geen lastige vragen gelukkig.
Maar wat nog bijna niemand weet is dat het ook bij mijn man weer ging kriebelen en ik nu alweer 12 weken ZWANGER BEN!!! Hieperdepiep! Vrijdag hebben we de echo en dan gaan we het wereldkundig maken! Zo'n zin in! We hebben met 8 weken gelukkig het hartje al kunnen bewonderen dus ik heb er al vertrouwen in dat het goed gaat. Maar wel weer heel spannend hoor!
Dus na april 2010 en juni 2011 verwachten wij een wondertje in september 2012, zo blij!!! :)
 
Terug
Bovenaan