wanneer/waarom lacht je kleine het hardst (deel 2)

A

Anoniem

Guest
Sinds een paar dagen heb ik ontdekt dat Quinn ook hard lacht als je hem onder zijn kin en in zijn nekje kriebelt.
En vandaag heb ik ontdekt dat hij dat ook doet als ik met mijn blote voeten voor zijn ogen wiebel. Hij lag lekker op de grond en ik zat erbij met blote voeten. Begint   hij opeens kei hard te lachen, toen ik mijn voeten op en neer bewoog. Super leuk.
Heerlijk om te zien.

hoi hoi

Ra`Shae houd het niet meer wanneer we kiekeboe met haar doen ze gaat dan echt helemaal stuk leuk om te zien  

Als je "wild" doet vindt Evi helemaal geweldig. Ze in de lucht gooien (klein stukje maar hoor hihih) of heel hard rondjes draaien. Tegen kietelen kan ook niet en kiekeboe is ook favoriet.

groetjes Sonja

ik was vandaag een beetje geiriteerd toen Loek zat te klooien in bed en niet wilde slapen. We lagen samen in het grote bed en hij lag met zijn benen onder ons dekbed. Ik sloeg vanonderaf het dekbed omhoog omdat het inmiddels helemaal om zijn voetjes gedraaid zat, nou hij bescheurde het helemaal. en toen ik het nog een keer deed weer... en nog een keer weer...
Heel simpel tegen het dekbed aanslaan zodat er een bobbel op het dekbed komt dus.

daarnet zat yanick bij mij op schoot en hij  was erg wild. Hij greep met beide handjes naar mijn ogen en daardoor donderde hij zo van schoot af (zacht op de bank gelukkig). Eerst keek ie beduusd en toen schaterde hij het. Dusse.... om vallen is erg leuk, haha

whaah wat grappig senna lacht ook sinds een dag of vier heel hard als ik hem in zijn nekje kietel....

Op de buik kietelen is hier favoriet. Als ze alleen maar denken dat we ze gaan kietelen dan beginnen ze al te schaterlachen.Heerlijk........

hoi,
joany lacht het harst als haar broertje rare fratsen uithaalt  die mamma niet grappig vindt hihi begint nu dus al samen ondeugd uithalen.
en ze vindt het leuk als ik haar kietel onder de armpjes dan gaat ze echt schaterlachen zo lief!!!

groetjes,
marike

Terug
Bovenaan