wanneer/waarom lacht je kleine het hardst (deel 2)

kietelen, kiekeboe, wild dansen, rondjes draaien, gekke bekken trekken, andere stem opzetten,  of gewoon heel vaak "POOING" (of hallo of wat dan ook) zeggen,...het is hier allemaal om te gillen!!

als ik hem omhoog houd en met mijn neus zijn buikje kietel! Dan schatert hij het uit!!!!!
En ik ook

Mienetje

Juul lacht ook om van alles maar nog het hardste als ik keihard AU roep omdat ze met die vlijmscherpe tandjes mn vinger bijna in 2-en hakt geloof ik.. :|
Als Vincent idiote dingen doet vindt ze ook leuk, kietelen natuurlijk, rondjes draaien in de lucht en dan t liefste op zn kop en ja ook als ik echt boos word omdat mevrouw telkens dr hoofd wegdraait (met haar mond open) als ik met een happie fruit ofzo aankom waarna het in dr oor terecht komt..waarna ik natuurlijk ook in de lach schiet

Wild dansen/wiegen/vliegen en kietelen van het buikje. Het liefst nog alles tegelijk.

danny schatert het uit als pappa allerlei geluidjes maakt. Pappa schijnt toch net iets grappiger te zijn dan mamma en grote zus.

groetjes irene

jadey ligt hier in een scheur als je zachtjes in haar gezichtje blaast end aarna gelijk een heel hoog geluidje maakt, of haar in dr zij kieteld hahaha
we hebben voor het eerst haar slappe lach kunnen filmpen, maat ze deed het zo lang dat het filmpje te groot is voor de hyves....hahhahha giebel

gr tammy

vandaag iets nieuws leuks ontdekt: de neuspeer (je weet wel zo'n snot-uitzuiggeval)

in de neus of  tegen zijn wangetje, in zijn nekje en dan dat balgje indrukken en loslaten....Helemaal de slappe lach!! Zoo leuk.

Terug
Bovenaan