wanneer weer aan het werk naar mk???

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,
Wilde eigenlijk weer aan het werk gaan volgende week!!
Ben het helemaal zat dat thuis zitten, je kunt ook niet zomaar ergens heen, omdat je in de ziektewet zit!!!
Bah heb het wel gehad!!! Je blijft ook maar piekeren voor mijn gevoel. Het is gewoon beter om te gaan werken denk ik dan heb ik wat afleiding en gaat het vast beter met me!!! Wat denken jullie wel een goed idee of een slecht idee??? Wel een eerlijk antwoord kan het best hebben!!!

Alvast bedankt!!!

Groetjes Sandy

Gaat dat bij ons niet via de arbo?
Maar als je in de ziektewet zit en volgens mij zeker na een miskraam mag je wel weg hoor, of na een bep tijd.....?

Hoi Duits meisje

Als jij vindt dat je weer kan werken zou ik dat gewoon aanvragen.Ik weet noet hoe strict een ziektewet is...maar volgens mij mag je er gewoon uit...Ik zou alleen wel beginnen met rustig aan te werken....
Minder uren ofzo...
Succes!

Liefa Linnepinnie

hoi hoi...

als jij je goed voeld moet je gewoon aan het werk gaan.
en het geeft ook nog eens wat aflijding,zit je niet de hele dag te piekeren...

veel succes en sterkte nog!!!

xxxtam80

Hallo meiden,
Bedankt voor jullie adviezen!!! Ga morgen maar eens bellen en dan vraag ik dat wel wat ik wel en niet mag anders ff een afspraak maken met de hoofd van de afdeling!!! Werk namelijk in de zorg dus erg onregelmatig!!! Heb er ook echt weer zin in en tuurlijk doe ik het rustig aan!!! Vindt het werk ook erg leuk daarom!!!   Mis ze wel die oudjes, ze zijn zo leuk, niet allemaal hoor!!! Maar de meest wel hihi!! En vooral dankbaar werk!!!

Nou jullie horen het wel oké!!!

Groetjes Sandy

Hee Sandy, we doen hetzelfde werk, haha.
Doe je het wel rustig aan? Misschien opbouwen van werkuren ofzo.
Een mk vergt volgens mij ook veel van je lichaam.
Jij voelt het het beste

Hoi,
Ik heb enige tijd geleden ook een MK gehad na 8 weken. Op vrijdag begon ik te vloeien. Dat weekend ben ik lekker thuis gebleven, maar ik wilde 's-maandags weer gewoon aan het werk. Het scheelt wel dat ik administratief werk doe, dus dat is lichamelijk niet zwaar. Ik had de week ervoor mijn stiefvader verloren en begraven dus dat was al een ontzettend emotionele week waarin ik al de hele week thuis had gezeten. dus de muren kwamen al op me af. Ik ben op woensdag eerder naar huis gegaan omdat ik veel buikpijn kreeg. Toen is bij mij ook het vruchtje eraf gekomen. Dat was voor mij ook de laatste werkdag van de week, en ben ik dus weer een aantal daagjes thuis geweest om een beetje bij te komen.
Ik zou zeggen volg je eigen gevoel. Jij voelt zelf het beste wat je aankunt.
Als je thuis de hele tijd gaat zitten piekeren en je daardoor alleen verder in de put komt, en je voelt je goed genoeg om weer te gaan werken, gewoon lekker doen!

Groetjes Lucielle

Doe vooral waar je je zelf goed bij voelt Sandy! En niet om wat anderen (je baas bijv.) zeggen of vinden. Als jij vindt dat je er weer aan toe bent, probeer het dan weer op je werk. Het kan, wat je zelf al schrijft, ook een goede afleiding zijn. Succes meid.

Groetjes, Floor.  

Terug
Bovenaan