wanneer weer aan het werk naar mk???

Goedemorgen,
Heb net het werk gebeld, en overleg gehad met de hoofd van de afdeling!!!
Ze waren nog erg veel met mijn bezig geweest schijnt, was het gesprek van de dag maar goed!!!
Dat krijg je toch!!! Ga a.s. maandag weer gewoon beginnen hoef ook niet zoveel te werken volgende week dus dat scheelt!!! Werk ook partime dus 24uur per week!!! Maar in praktijk betekend dat je soms een week van 32 uur maakt en soms maar 18 per week dus toch best veel vrij!! Doe dit al bijna 3 jaar zo, ben er eigenlijk wel aan gewend geraakt dat het zo onregelmatig is!!! Ben nu ook best opgelucht weer gewoon me dagelijkse dingen te doen dus gewoon weer verder met ons leventje te gaan!!! Dan komt alles wel weer goed!!! Meiden nog bedankt voor jullie reacties!!!

En hé cenn leuk zeg dat je het zelfde werk doet, kunnen we misschien nog uitwissellen hoe het bij jouw huis aan toe gaat hihi!!!

Groetjes Van een steeds positievere Sandy

ff nog toevoegen het was deez die het zelfde werk doet sorry cenn, hihi!!!

Groetjes Sandy

Hoi Sandy,

Ik heb ook een miskraam gehad. Ik ben zeker vijf weken thuis gebleven. Ik had last van lichamelijke klachten. Ik werk met kinderen, dus voor mij ook geen echte motivatie om weer te beginnen. Ik had daar veel moeite mee. Ik ben toen theratpeutisch gaan werken. Nu werk ik weer volledig. maar het heeft zijn tijd nodig gehad.

Ik heb geleerd dat je je niet moet laten leiden door wat anderen zeggen of vinden van jouw situatie. Zolang jij je nog niet goed genoeg voelt om te gaan werken, moet je dat niet. Luister naar je gevoel, je gevoel heeft meestal gelijk. En neem echt de tijd... anders krijg je het later weer op je bordje terug. En ik denk dat je dat niet kunt hebben in het proces van opnieuw zwanger worden ( ik weet niet of je dat snel weer van plan bent)
Het is ook voor iedereen anders. De kan er eerder zich bij "neerleggen" dan de ander.Dus luister gewoon echt naar je gevoel.
Niemand kan je vertellen hoe jij je voelt.

Ik ben blij dat ik rustig aan heb gedaan.
Ik hoop dat het verder ook goed met je gaat. Het is niet niks een miskraam.

Groetjes Thessa

Hoi Thessa,
Tuurlijk doe ik het rustig aan, heb toch wel mijn moeilijke momenten!!
Maar ik loop thuis tegen de muren op en blijf dan aan het piekeren en das ook niet echt goed!!!
Heb liever dan wat afleiding, en probeer mijn dagelijks leventje met ons tweeën weer op te pakken!!!
Wil gewoon weer door, dat willen wij allebei, en net wat je schrijft iedereen maakt het anders door!!
Ben eigenlijk van  nature een positief mens, heb al veel meer in mijn leven meegemaakt dus kijk je hier ook zo tegen aan van we moeten door hoe verdrietig wij daar ook over zijn!!!
We willen toch allemaal gezond zwanger zijn!!! We gaan zeker nog een keertje proberen over 2 maanden of zo!!! Maar ga er niet te bezig mee zijn, das ook niet goed ben dat betreft erg nuchter!!!
We zien wel!!!
Nou hoop en duim dat jij ook weer snel een wondertje mag krijgen!!!
Succes, en hé als je me graag nog wat kwijt wil kan dat altijd hoor!!!
We zijn er om elkaar te helpen niet waar!!!

Groetjes Sandy

Hoi Sandy,,

Fijn om te horen dat je zo positief bent. Dat moet je wel zijn wil je
er overheen komen, want bij de pakken neer zitten zoals je zelf al zegt
helpt niet.

En als de muren op je af komen, moet zeker niet thuis blijven. Ik ben
af en toe eens met de hond gaan wandelen en naar mijn moeder gegaan.

Ik moet ook eerlijk toegeven dat het werk dat ik doe ook absoluut niet
meewerkte. Ik werk op een school.. Dat is niet echt een hele goede
uitgangspositie om vrolijk weer terug komen. Tenminste voor mij niet.
Ik heb nog wel eens moeilijk momenten. maar ik heb wel geleerd dat je
absoluut niet voor de dingen weg moet lopen.. je ziet namelijk overal
dikke buiken en er worden ineens een helboel babys geboren in je
omgeving. Ik ben ook maar gewoon op kraamvisites geweest, hoe moeilijk
dat af en toe was. Daar word je alleen maar sterker van.

Ik hoop dat het snel weer ook goed gaat met jou.

Wij zij nook volop weer bezig. Maar moet me wel dwingen om er niet te veel mee bezig te zijn, want dat is niet gezond.

Ben je wel al aan het werk nu?

Als jij nog eens wat kwijt moet, dan weet je me ook te vinden.

Sterkte met jullie verdriet en succes

Hoi Thessa,
Bedankt voor je reactie!!! Hoop nu maar dat ik ook jouw wat kan sturen, want het forum loopt niet echt goed erg!!!
Gaat eigenlijk best goed met mij en ons!!! Ga morgen ook weer aan het werk!! Heb er weer zin in!!

Ja en moeilijke momenten blijven er toch en dat blijft zo, maar kan daar tot nu toe best goed mee omgaan!!!
Verders loop ik ze ook niet uit de weg, zo zit ik niet in elkaar!!! Moet ik daarna huilen dan is dat zo en geen mens die daar raar van opkijkt!!!  En is dat wel zo dan hebben ze pech!! Ben heel open hierin!!!

Nou meid jullie heel veel succes met het zwanger worden!!!

En we mailen wel weer als dat rotte forum het maar blijft doen hihi!!!

Groetjes Sandy

Terug
Bovenaan