Wanneer weer eens doorslapen?

Ja die ellendige sprong heeft er wel mee te maken maar zeker op deze leeftijd willen of kunnen ze ook ineens zoveel meer. Wij hebben hem net gehad en hier ook weeeken vroeg wakker, overdag sliep hij soms 2x een half uurtje. Hij gunde zich zelf geen tijd. 1 oog open en hoppa daar ging hij alweer. Druk aan het oefenen. Nu gaat het sinds een kleine week weer goed en overdag gaat hij nu langzaam van 2 naar 1 slaapje. Sinds deze week slaapt hij een slaapje weer van 2.5. Dat is eeuwen geleden. Hij word over 2 weken 1 jaar dus echt het duurt wel even maar ook dit gaat weer over 

Wij hebben maandenlang een baby gehad die om 5 uur wakker werd. En dan gewoon uit bed gehaald en gedacht: hij gaat ooit weer een keer langer slapen. Het nut van je er tegen willen verzetten of perse tot 06.30 willen slapen zie ik niet zo. En sprongen heb ik me nooit mee bezig gehouden, het komt hoe het komt denk ik dan. Hij is nu 2,5 en meestal om 06.00 wakker, ik wil ook wel dat hij tot 06.30 slaapt maar dit is nou eenmaal zijn ritme. 

Hoi, wil niet vervelend zijn maar neem dit artikel es door. Er staat volgens mij heen gouden tip in..
https://www.volkskrant.nl/cs-b1c03abf

mijn ervaring is dat als ze naar school de rust ‘s nachts een beetje terugkeert, muv de zieke dagen.. 

Terug
Bovenaan