wanneer weer ongesteld na miskraam

hoi meiden

ik heb rond 13 maart een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. het begon met bloedingen en de 16e ben ik het vruchtzakje enzo verloren. daarna was alles schoon.
de vk zei dat ik rond 10-12 april weer zou menstrueren. vandaag dus de 13e. heb een test geaan want je hebt toch hoop, maar die was dus negatief.

voor de meiden die ook een miskraam hebben gehad,  hoelang duurde het bij  jullie  voor je  weer voor  het eerst ongesteld werden?

liefs bianca

Hoi Bianca,
Bij mij duurde het 37 dagen na de miskraam voordat ik ongesteld werd. Mijn normale cyclus is zo'n 25 dagen. Het heeft dus nogal even geduurd voordat ik weer ongi werd. En de eerste paar keer na de miskraam hield m'n lichaam me ook voor de gek met zwangerschapskwaaltjes terwijl ik vervolgens gewoon ongi werd.....
Sterkte meid!
Groetjes Laura

Ook ik heb onlangs een miskraam gehad, 27 maart ben ik het vruchtzakje verloren. Ben ook wel benieuwd wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Heb ook al wat gezocht, heb gelezen dat  het  best wel een poosje kan duren na een miskraam. De één is eerder ongesteld en de ander veel later. Tja, dus wanneer wij onze menstruatie  kunnen verwachten?? Tis denk ik  gewoon afwachten, hoe vervelend dat ook is.

Hoe is het verder met je??

Liefs crazy girl  

hey crazy girl

dus jij zit ook in het zelfde schuitje. wat naar he. ik wacht dus nog steeds op de menstruatie. nog steeds niets. 1 week te laat nu bijna. had nog wel een tastgedaan op 2e paasdag maar helaas negatief.
we kunnen nu alleen maar afwachten

jij ook veel sterkte meid
liefs bianca

Hoi Hoi

Ik ben 26 feb gecurreteerd na een miskraam , en ben nog steeds niet ongi..
Het kan echt lang duren..
Ik heb ook al 2 testen gedaan maar telkens negatief!

Sterkte allemaal!

Liefs

@biebeldebieb: Normaal gesproken zou ik afgelopen woensdag mijn NOD hebben na mijn miskraam. Maar afgelopen donderdag en vrijdag heb ik heel ietsje donkerrood/bruin bloed verloren. Dat had ik ook bij mijn 3 vorige zwangerschappen, dus ik heb gelijk via een webwinkel een test besteld. Gister gekregen en gelijk maar getest. Nu verschijnt er een heel licht streepje. Door een fout bij de webwinkel had ik niet mijn bestelde Clearblue gekregen, maar met Clearblue ga ik aankomende week ook nog maar ff testen. Want ik kan het gewoon niet geloven!! Hoe staat het er nu bij jou voor??

Hoi dames,

Ik ben nu bijna 5 weken na de curretage en ben dus ook niet zwanger, maar heb wel hele lichte positieve testen!!
Dat is nog het hormoon van de oude zwangerschap. Ik hoop natuurlijk voor jullie dat je al opnieuw zwanger bent, maar hou ook in je achterhoofd dat je test positief kan zijn door je vorige zwangerschap.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan