wanneer weer ongesteld na miskraam

Wauw crazygirl!! Wat goed, dikke kans dat je nu dus alweer zwanger bent!! Ik hoop het zo voor je. Ik heb nu eindelijk nogmaar een hcg van 5 (bij mij bleef het zo lang hangen dat ze bloed hebben geprikt) Dus ook weer kans om zwanger te raken!!
Weet je al wat meer?? Heb je al een CB gehaald?

Liefs Jen

Ik heb vandaag   met Clearblue getest en ik ben hartstikke zwanger!! Het was een dikke, vette plus!! Ben súperblij, maar toch ook wel heel bang!! Volgende week gelijk maar de verloskundige bellen en vragen of ik rond de 7 weken een echo mag hebben om mezelf gerust te stellen...

Liefs crazy girl

Hoi crazy girl, gefeliciteerd!!! Hoop dat het bij mij net zo snel gaat als bij jou ;) Ik had maandag nacontrole en had toen ongeveer mn eisprong (5 weken na de mk pas) dus hopen dat ik die kans goed benut heb   Zien we elkaar straks terug bij het januari forum!! of zit jij nog net in december.

Heel veel succes! Liefs Jen

@Knutseljuffie: Bedankt hoor!! ;-) Zoals het nu lijkt, ben ik rond 31 december uitgerekend... Volgende week ff een afspraak met de verloskundige voor een vroege echo... Ik zal voor je duimen!! Hopelijk is het bij jou ook raak!! Laat je het nog wel ff weten??

Liefs crazy girl

crazy girl, ik ben ook weer ZWANGER, ik ben de 15de januari als het goed is uitgerekend, maar ze gaan het bij mij 2 weken eerder halen als alles goed is, dus we komen op dezelfde datum uit!!!!

Liefs Jen

Oooooh meis, gefeliciteerd zeg!! Super!! Hoe voel je je?? Ik voel me echt op en top zwanger!! ;-) Misselijk, moe en hele gevoelige borsten!! Maar je hoort mij niet klagen, ik probeer (ondanks mijn angsten toch nog een beetje!!) er zoveel mogelijk van te genieten!! ;-)

Liefs crazy girl

Hier ook misselijk en gevoelige borsten en een zeurderig gevoel in mn onderbuik. Ik voel me ook zoo onzeker, maar ik mag als het goed is over een week of 3 voor de eerste echo, dus hoop dat we dan zien dat alles goed is. Wanneer mag jij voor controle?

Liefs Jen

Hé knutseljuffie!!

Ik ben ook heel onzeker, hopelijk ben ik iets geruster na mijn eerste echo. Donderdag 28 mei krijg ik mijn eerste echo. En dan 3/4 weken later, de 12 weken echo. Vind ik wel fijn hoor!!

Liefs crazy girl

Terug
Bovenaan