Wanneer weer ongesteld

gebruiker269623

New member
Hallo ik heb een vraag, ik ben in mei bevallen. Nu bijna 7 weken geleden en ik geef flesvoeding. Ik vraag mij af wanneer ik weer ongesteld wordt. Hoelang na de bevalling duurde dat bij jullie?
 
Ik heb 2 maanden borstvoeding gegeven (dat kan er voor zorgen dat je cyclus uitblijft), maar toen ik daarmee stopte werd ik vrij snel ongesteld. Ongeveer 3 maanden totaal na de bevalling.
 
Bij het geven van flesvoeding kan het al na 6 weken weer! Maar kan ook langer duren. Alles kan dus ?
 
Ik gaf borstvoeding en werd na 10 weken weer ongesteld. Dus het stelt het niet altijd uit hihi?
 
Ik gaf bij 2 kinderen allebei geen borstvoeding en beide keren na 6 weken weer ongesteld. Dat is best snel hoor. Het kan gerust veel langer duren. Weinig aan te doen, afwachten maar :)

Onthou wel dat je al een eisprong hebt zo'n 2 weken voordat je ongesteld wordt. De eerste keer weet je dus niet wanneer dat is. Je kan gewoon weer zwanger raken, nog voordat je voor t eerst ongesteld bent!

Wij hadden de weken na de bevalling seks met condoom en zodra m'n 1e menstruatie begon, begon ik weer met de pil.
 
Bij mij was het nog sneller. Maar ik heb ook maar 1 week gevloeid na de bevalling en was na ruim 4 weken weer ongesteld.
 
het duurde bij mij 2 maanden , maar de eerste keer weer was ik zwaar ongesteld . veel bloedverlies
om de 2 uur een dikke tampon verwisselen en ook nog een maandverband in mijn slipje
 
Terug
Bovenaan