Wanneer weer ongesteld

8 weken geleden bevallen maar nog niet ongesteld. Geen geen BV
Wel vanaf de 3e week menstruatiekrampen en af en toe rugpijn maar nog geen menstruatie.
Lees dat het dus erg wisselend is en meerdere dit hebben ondanks ze flesvoeding geven?

Mijn dochter is 15 maanden en ik geef nog steeds borstvoeding en vorige week voor het eerst weer ongesteld geworden. Wauw, 15 maanden en daarbovenop nog een zwangerschap = lang lang laaaang niet ongesteld geweest. Moest even wennen weer :) 

Ik geef volledige borstvoeding (op verzoek) en werd met 5 weken precies weer ongesteld. We waren op zonvakantie en had het natuurlijk totaal niet zien aankomen. Ook geen pretje die tampons wanneer je net bevallen bent en met een baby en dreumes van 1,5 jaar ook niet veel anders kan dan zwemmen haha! Nu is hij 9 weken en ben ik weer ongesteld... ondanks dat ik met 6 weken met de minipil ben begonnen en nog steeds borstvoeding geef. Mijn lichaam vraagt denk ik om een derde ?. 

Bij beide kindjes borstvoeding gegeven totdat ze 1 jaar waren. Bij m'n eerste kindje werd ik na ongeveer 9 maanden weer ongesteld. Bij m'n tweede kindje na 6 maanden.

Terug
Bovenaan