wanneer weer ongesteld??

Hallo,

Ik heb begin november een miskraam gehad en volgens de gyn moest ik de eerste dag van de miskraam zien als 1e dag van de nieuwe cyclus maar dan zou ik volgens mij afgelopen week weer ongesteld moeten zijn geworden.
Ik had altijd een superregelmatige cyclus.
Wanneer werden jullie weer ongesteld na een miskraam?

Alvast bedankt voor de reacties

Groetjes

Hai Chyenna,

Mijn gynaecoloog kon niet precies zeggen hoe je moest uitrekenen wanneer je weer ongesteld moest worden.. Ik ben 5 oktober gecurreteerd en ben afgelopen maandag 27 november weer ongesteld geworden. Ik had normaal ook een regelmatige cyclus van 5 weken. Nu duurde het dus 7 weken.. Je lichaam kan anders reageren in zo'n situatie!

Hoop dat je snel ongesteld wordt (of anders al weer zwanger bent..?)

Dominique

Hallo,

Ik ben op 31 okt geholpen aan een bbz. En ben afgelopen donderdag 30 november ongesteld geworden, althans ik vloei en heb ook de onprettige dingen zoals lage rugpijn en buikkrampen. Ik had voordat ik een bbz kreeg ook een strakke cycles van 21 dagen, en daarna werd ik ongesteld. (of is het dan een cycles van 28 dagen??)
Maar goed nu ben ik ook nog geveld door de griep maar ik ben blij dat mijn lichaam weer "werkt". Voelde de bbz echt als falen van mijn eigen lichaam.
Hoop dus ook dat we nu weer snel zwanger zijn van de tweede, we hebben namelijk al een gezonde dochter van 18 mnd.
Succes en hoop dat je snel ongesteld/zwanger bent!

Groetjes Jessica

Hoi Chyenna,

mijn cyclus is met en zonder pil precies om de 28 dagen. Bijna op de klok af.
Na mijn curretage op 12 oktober was het na 29 dagen. Heb na de curretage nog 3 agen een klein beetje gevloeid. Mijn menstruatie was wel minder dan anders, maar volgens de geneacoloog is dit normaal omdat je helemaal schoon bent gemaakt.
Hopelijk is je cyclus weer snel op gang.

Groetjes Miranda

Hoi,

Ik heb op 3 oktober een spontane miskraam gehad en werd precies op 3 november weer voor het eerst ongesteld.
(En  had  weer een maand later weer een  pos. zwangerschapstest)

Hopelijk komt je ongesteldheid weer snel op gang!

Groetjes Jaikke

Hoi!

Ik ben 2 november gecurreteerd en ben afgelopen maandag, 4 december, gelukkig weer ongesteld geworden.
Voor mijn gevoel kunnen we er weer tegenaan!

Succes!

Hallo Chyenna,

Bij mij duurde het de eerste keer drie maanden min een dag, en de tweede keer zes weken. Mijn cyclus is niet zo regelmatig, maar normaal gesproken wel altijd tussen de 4 1/2 en 6 1/2 week, dus die drie maanden daar schrok ik wel van. De gyneacoloog vond het niet meteen reden om ongerust te worden, na drie maanden mocht ik langskomen, maar die afspraak kon ik dus gelukkig afzeggen!

Je lijf heeft hormonaal een behoorlijke opdonder gehad, dus het kan best dat er dingen veranderd zijn. Bij mij doen mijn borsten sinds de eerste miskraam meer pijn in het tweede stuk van de cyclus, en na de tweede duurde mijn menstruatie ineens voortaan een paar dagen langer. Maar hiep hoi, na de tweede miskraam heb ik wel weer een soort van regelmatige cyclus.

Heel veel sterkte,

Liefs,
Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan