wanneer weer ongesteld??

Hoi Verdrietig meisje,

Ik heb op 6 juni een miskraam gekregen en ik werd pas weer ongesteld op 13 augustus dus bij mij duurde het ruim 2 maanden, ik had na een maand contact opgenomen met VK en die gaf aan dat het heel normaal was dat het zo lang duurde. De een krijgt na een maand alweer een "normale cyclus" en bij de ander duurt het wat langer!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs Diana

Hallo,

Iedereen bedankt voor de reacties.
We zijn een maand verder en ik ben op 5 december ongesteld geworden dus dat viel wel mee.
Volgens mijn oude cyclus had ik afgelopen dinsdag dus weer ongesteld moeten zijn maar ben het nog steeds niet.
Ik durf eigenlijk niet te testen en heb voel me soms zwanger maar dat kan ook zijn omdat ik het graag wil voelen.
Kan ik ervan uitgaan dat het best weer meer dan een maand kan duren of zouden jullie gaan testen?

Liefs

hoi,
ik had op 28-08-06 een mk, en werd na 37 dagen weer ongesteld.
[normaal een cyclus van 28 dagen..]
4 oktober was dat dus..en zo geweldig..het was meteen weer de laatste keer..want had op 30 okt alweer een positieve test. ben nu alweer 13 weken zwanger, en heb gisteren weer een echo gehad, die er heel goed uitzag..het blijft spannend, maar we gaan uit van het beste..
Heel veel succes!! groet R

Wat een goed nieuws, daar doe ik het voor haha.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen wanneer we gaan testen.
Ik voel me zwanger maar ben zo bang voor de teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn.
Ik wil proberen om het tot het weekend vol te houden maar of dat gaat lukken? hihi

Hoi Chyenna,

Nou, als je je zwanger voelt moet je gewoon een test doen hoor.
Ik heb op 12 oktober een curretage gehad. Ik werd daarna ook maar niet ongesteld. Na 6 weken een test gedaan, niets. Week later weer een test gedaan en die werd licht positief! Paar dagen later nog eentje gedaan en die was echt positief!
Twee weken later een echo gehad en ik was al bijna 8 weken zwanger!
Ondanks dat je een miskraam hebt gehad, moet je toch vertrouwen blijven houden in je lichaam; dat heb ik ook gedaan.
En ook nu gaat het allemaal niet zonder slag of stoot want ik heb veel last van bloedingen gehad maar vooralsnog blijft de kleine het goed volhouden.
Volgende week weer een echo (dan ben ik bijna 11 weken) en dat blijft spannend. Maar we blijven positief.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan