Wanneer weer ongesteld?

Hoi,

Misschien is het niet een lekker onderwerp, maar wanneer wordt je weer ongesteld??
Justin is nu bijna 10 weken en heb ik 4 weken gevloeid.
Maar sindsdien heb ik niks meer gehad.
Ik geef ook al sinds vorige week geen borstvoeding meer.

En is het anders dan hievoor, meer of minder? Is de pijn heftiger?
Af en toe heb ik krampen, maar is dit wel hetzelfde?

Groetjes Sandra

Hoi,

Ik heb ruim 2weken gevloeid. Ik ben 5 weken geleden bevallen en donderdag is mijn menstruatie begonnen. niet zo heftig als voor de zwangerschap, maar wel duidelijk menstruatie. Ik geef nog steeds borstvoeding trouwens. Ik geloof dat het bij iedereen anders is. Ik ken ook dames die tijdens de BV helemaal niet ongesteld werden...

groetjes Pauline

Hoi,
Als je bv hebt gegeven kan de ongesteldheid nog wel even op zich laten wachten heb ik me laten vertellen.
Tygo is maandag 8 weken en ik heb ook nog geen rode zee gehad, terwijl ik er wel steeds tegenaan zit te hikken maar het wil niet erg doorzetten.
Ik heb een tijd lang al de verschijnselen(moe en vreetbuien, niet zo goed voor de kilo s)
en ook de pilstrippen liggen weer startklaar in mijn nachtkastje.
Het kan al met al nog 3 maanden na de bevalling op zich laten wachten heb ik me laten vertellen
Het zal me benieuwen!
groetjes!!

Hoi,

Ik weet eigenlijk niet zeker of ik ongesteld ben geweest of niet..
Ik heb na de keizersnee zeker 3 weken gevloeid,.. Het hield toen op en ik denk 3 dagen erna begon het weer in alle hevigheid! Ik maakte me toen best wel ongerust omdat ik dacht dat er misschien iets niet goed was genezen van binnen. Later bedacht ik me dat het ook mijn eerste menstruatie  kon zijn.

Het stomme is dat ik zeker nog 11 dagen erna heb gevloeid en vrij zwaar (en met best veel slijm,. sorry voor het onsmakelijke ).. In totaal dus 6 weken met een onderbreking van 3 dagen..

Ik heb dus het vermoeden dat de eerste menstruatie een stuk zwaarder is en langer duurd dan normaal, zeker weten doe ik het dus niet.

Weet iemand hier iets meer over?

Esmé

Hoi !

Het is echt heel erg verschillend per persoon wanneer je weer ongesteld wordt en hoe heftig het is.

Vorige keer werd ik 4 weken nadat ik volledig met borstvoeding was gestopt weer ongesteld en mijn menstruatie was tot mijn tweede zwangerschap veel heftiger en veel pijnlijker dan voordat ik zwanger werd.

Maar van vriendinnen en bijvoorbeeld de meiden waarmee ik op zwangerschapsgym zat/zit  heb ik weer allemaal heel andere verhalen gehoord.
De een werd wel ongesteld terwijl ze nog borstvoeding gaf, de ander gaf geen borstvoeding en werd pas na 3 maande ongesteld, bij de volgende was de menstruatie weer minder heftig enzovoort, enzovoort.
Alle mogelijke varianten zijn voorbij gekomen.

Er is dus geen enkel standaard "hoe en wanneer word ik weer ongesteld na mijn bevalling" verhaal.

Thomas is nu 10 weken oud en ik  geef nog  volledige borstvoeding en ik ben nog  niet ongesteld geweest.
Wat mij betreft mag het ook nog wel een tijdje weg blijven, want ik vind het wel prettig zo.

Jolanda

Tien weken geleden bevallen, maar ook nog steeds niet ongesteld.
Ook ik heb mijn pilstrip in mijn nachtkastje gedaan.
Zal wel raar zijn om die weer in te nemen.
Het is zo lang geleden.

Terug
Bovenaan