Wanneer weer ongesteld?

Hoi Sandra,
Ja ik was ook 21 juli uitgerekend maar tygo heeft gewacht totdat de hitte voorbij was en is toen pas gekomen, en dat was op 31 juli
Morgen is hij dus 8 weken oud

Hoi Sandra,
Ik ben dik 9 weken geleden bevallen van onze zoon en ik ben ook nog niet ongesteld geworden, bij mijn dochter heeft het toen 4 maand geduurd voor ik weer ongesteld ben geworden. Het kan dus nog wel even duren, maar ik vind het wel lekker even geen maandverband!! Groetjes tineke

Dames PAS OP!

Als je pas de pil gaat slikken als je weer ongesteld bent ben je TE LAAT. Je bent namelijk  EERST vruchtbaar en 2 weken daarna wordt je pas ongesteld!!!!!

Ik ben al weer sinds de 4e week aan de pil, maar ben nog steeds niet ongesteld geweest. Beter het zekere voor het onzekere. Wel een gedoe, ik slikte Mercilon maar dat mag niet samen met borstvoeding, dus nu zit ik aan de Cerazette.

Barbara (Mirne is nu 11 weken)

Hoi,

Bij Merijn gaf ik borstvoeding en heeft het 4 maanden geduurd voor ik weer ongesteld werd. Nu geef ik ook borstvoeding en ben ik na 8 weken al weer ongesteld geworden. Het was wel een beetje raar, want het was 1 dag wel, 1 dag niet, weer 1 dag wel en toen was het over. Ik baalde wel ontzettend, omdat ik er eigenlijk een beetje vanuit ging dat het weer een maand of 4 zou duren. Nou ja, het moet toch weer een keer, niet waar!

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan