Wanneer weer ongesteld??

Hallo meiden,

Inmiddels is Madeleine 8 weken jong. De eerste 3 à 4 weken heb ik gevloeid en daarna niet meer. Eigenlijk zit ik wel te wachten op een normale menstruatie, maar die heb ik   nog niet gehad.

Bij mijn 1e dochter heb ik 6 weken gevloeid en was ik met 8 weken al weer voor het eerst ongesteld. Tuurlijk kan het altijd anders zijn, maar toch.....
Wanneer kregen jullie de 1e "gewone" menstruatie weer? Wat is een beetje normaal? Ik geef trouwens flesvoeding al vanaf het begin!

Groetjes  Sandra

He Hallo!

Ik zelf heb ongeveer de eerste 3 a 4 weken na de bevalling  gevloeid en werd ongeveer een maand later weer voor t eerst  ongesteld..

Groetjes,
Esther

ik heb tot de kleine 6 weken was gevloeid en ben ongesteld geworden toen die kleine 8 1/2 week oud was, het was heel netjes, (had verwacht dat de maandverbandjes over zouden lopen,maar gelukkig niet). het heeft een week aangehouden en de week erop af en toe nog een druppel, pas na 2 weekjes was ik er echt vanaf.

wanneer weer ongesteld??????????
nou hier was het ............gisteren............
Mijn kleine man is nu 13, 5 weken oud. Ik heb de eerste 5 weken borstvoeding gegeven(kolven). Normaal ben ik erg kort en vloei weinig, dus ik ervaar deze eerste keer toch wel als een hevige ongesteldheid.................en nu maar eens zien hoe lang het duurt.

Anne

Hoi,

Ik heb 6 weken gevloeid. Mijn zoontje is 5 januari geboren (keizersnee) en ik ben 3 weken geleden voor het eerst gaan menstrueren en dat doe ik nu nog

Groetjes,
Nanda

ik heb de volle 6 weken gevloeid, toen was ik een week overal vanaf en toen werd ik al ongesteld, was maar heel weinig en snel over. Ik geef volledig bv ( kolven)
groetjes

Terug
Bovenaan