Wanneer weer ongesteld??

Tja, goede vraag..

Hoewel ik er normaal niet op zit te wachten, vraag ik me ook af wanneer ik weer ongesteld wordt. Senne is inmiddels 15 weken..

Het kan dus even duren!

Groetjes,
Dionne

Ja vraag het mee ook af!!!
Ons dochtertje is nu 14wk en ik geef bv en een flesje erbij hier ook nog steeds niks!!!
Heb wel na 6wk een beetje gevloeid alleen met afvegen weet niet of   je dat kan tellen!!!

Liefs Sandy

Hoi,
Liep eigenlijk ook over hetzelfde na te denken. Joany is nu 4 maanden en ben nog niet ongesteld geweest. Geef bv maar ik vindt het eigenlijk ook wel lang wegblijven heb wel elke maand rond de 5e de dag dat ik normaal ongesteld werd migraine dat had ik ook voordat ik zwanger werd. Afwachten dus...

groetjes,
marike (ian 5jaar) (joany 4 maanden)

Hoi,

Ik heb 10 weken BV gegeven en de dag dat ik stopte: boem, ongesteld! Met 10 weken dus. Die 1e keer heeft 3 weken (!) geduurd. Nu ben ik net voor de tweede keer, 6 weken later, dus mijn regelmatige cyclus van 28 dagen is nog niet echt terug... Oh, en bij mij zijn ze erg heftig! Wel drie keer zoveel bloedverlies als ik gewend was, 3 pakken maandverband is niets...
Ik hoop dat het snel weer een beetje naar de "oude" situatie gaat...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (16 weken)

hallo

ik was toen de kleine ongeveer 9 weken was weer voor het eerst ongesteld.
had toen helaas flinke buikpijn maar goed was ook gelijk anderhalve week ongesteld ofzo, maar ja was wel blij want ben gelijk weer ad pil gegaan haha.

succes en het komt vanzelf hoor!!

groetjes chantal   mv stef 27 02 2007

Hier nog steeds niks!
Ik geef volledig BV met een flesje erbij voor het slapen gaan. Loek is nu bijna 16 weken, ben ook benieuwd wanneer het weer gaat komen. Moet zeggen dat ik me er niet echt mee bezig heb gehouden, maar nu ik de vraag zo lees...

nog even een aanvulling....

normaal gesproken zou ik zeggen laat lekker weg die ongesteldheid, maar we hebben 1 x gevreeen en ik hoop maar dat dat goed is gegaan.

Beetje dom natuurlijk, maar vandaar ook mijn vraag.

Sandra

Hoi Sandra,

Ik heb dezelfde vraag.
Mijn dochter is nu 91/2 week en ik heb de eerste 5 weken na de bevalling gevloeid.
Ben tot op heden ook nog niet ongesteld geworden. We wachten maar af...........

Terug
Bovenaan