wanneer weer ongesteld?

Hoe lang geef het bij jullie geduurd voor dat je weer ongesteld werd?
Inke is inmiddels ruim zes weken oud en behalve.wat rug pijn is er nog geen spoor van een normale cyclus te herkennen..
Ik heb anderhalve week borstvoeding gegeven en daarna flesvoeding.
Ik had tot aan.vorige week wel nog steeds melk in mn borsten, weet niet of dat ermee te maken.heeft?
Ik hoor graag jullie ervaringen...

Liefs ilona

Het kan heel lang duren voordat je menstruatie weer op gang komt. En het is ook bij iedereen verschillend. Ik ben toevallig vorige week, precies 8 weken na de geboorte van Norah, weer ongesteld geworden. En ik heb geen borstvoeding gegeven...

Ik ben 21 dagen na de bevalling weer begonnen met de pil, maar dit beviel totaal niet en ben na 3 dagen gestopt. Daarna kwam menstruatie opgang. Nu 4 weken later (8 weken na de bevalling) weer ongesteld, maar het is bij iedereen toch weer anders.....Ook ik heb geen borstvoeding gegeven.

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Dus bijna 7 weken na de bevalling.
Ben wel blij dat alles weer normaal is.
Ik weet nog niet welke anticonceptie we gaan gebruiken. Op dit.moment is dat een condoom maar dat vind ik helemaal niks.
Mijn man zou zich laten steriliseren maar dit wordt niet meer volledig vergoed. Misschien volgens jaar?

Gr ilona

Mijn man zou zich ook laten steriliseren, maar de huisartsen waren hier niet echt voor. Ze vonden ons nog vrij jong en ook hadden hun de ervaring dat vrouwen daarna alsnog aan de pil gaan ivm heftige menstruatie en buikpijn. Condoom vinden wij ook niets en de pil wilde ik niet meer. Daarom vanmorgen een spiraaltje laten plaatsen. Zag er erg tegenop, maar het viel me 100% mee.

hier na 5 weken alweer ongesteld en precies 28 dgn daarna weer! het had van mij wel eff mogen uit blijven hellaas...... maar goed alles werkt weer! ik ga weer aan de spiraal!

Terug
Bovenaan