wanneer weer ongesteld?

Dat is snel allemaal! Ik geef wel borstvoeding en ben nu 8 weken verder zonder menstruatie.
Maar bij mijn eerste dochter heb ik 8 weken volledig bv gegeven, en met tien weken was het helemaal klaar. Toch werd ik toen pas met 5 maanden ongesteld (3 maanden na het stoppen!). Vond het erg lang duren, maar aan de andere kant ook wel prettig natuurlijk. Als het deze keer weer zo lang wegblijft ben ik alleen maar blij!

ik ben nu 9,5 week geleden bevallen en nog steeds geen menstruatie te bekennen. Moet ook eerlijk toegeven dat we niet altijd veilig doen want die condooms zijn echt vreselijk!!! Dus aan eind van de maand een 2e zwangerschapstest :p

ik ben nu 10 weken geleden bevallen en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.
dus ik wacht het maar af waneer het komt.

na mijn vorige zwangerschap was is al na 6 weken ongesteld en nu nog steeds niet.

Vorige week was ons ventje 17 weken oud en heb ik mijn eerste menstruatie gehad. Lees overal dat de eerste een heftige is, met veel bloedverlies en dat het langer dan normaal aanhoudt. Daar heb ik gelukkig geen last van gehad! Wel wat kramp, maar niet veel. Het bloedverlies was op dag 1 zoals normaal, op dag 2 licht en op dag drie wat druppels. Toen was het alweer over :) Ben benieuwd wanneer de volgende komt...

Ik ben vorige week vrijdag voor eerste x ongesteld geworden 4 mnd na de geboorte van joël.
Dag 1 was weinig, dag 2 was een hel heb me wel 10x moeten verschonen. dag 2 was zoals altijd en nu ben ik er bijna helemaal vanaf.

Terug
Bovenaan