wanneer weer sex?

Ik ben bijna 17 weken geleden bevallen. Sindsdien hebben we het maar 1 x gedaan, met name omdat ik bang was weer zwanger te raken. Heb nu een spiraaltje laten plaatsen, dus 'we mogen weer'. De zin begint nu pas een beetje te komen. Ik ben via een keizersnede bevallen dus ik weet niet hoe anderen dit ervaren. Ik was weer net zo zenuwachtig als bij de eerste keer... dat helpt niet echt moet ik je zeggen hihi.

Hihihi, wij waren vrij snel weer actief op dat gebied, na een week of vier geloof ik. Het voelde wel anders de eerste keer. Mijn zin is gelukkig ook nog aanwezig. Tja, met kind en nachtvoedingen enzo komt het er niet zo veel meer van, plus dat ik toch ook wel een beetje onzeker ben over de extra zwangerschapskilootjes.

Groetjes, KT

HOI HOI,

Het heeft bij ons wel 10 weken geduurd voor datt wij het weer deden. En dan met name omdat ik uitgescheurd was. En dan meer omdat ik bang was om weer uit tescheuren (niet dat ie een ding van 20cm dik heeft hoor hahaha). Maar meer het idee dat.

Liefs,

Rachel

hoi,
de zin was er na 2 weken alweer maar het lukte pas weer na een week of 13.
ik heb ook al verhalen gehoord van meiden waar het pas weer (pijnloos) lukte na 1 jaar.
groeten Elke

wij hadden na 6weken weer sex.. ik heb nu wel meer zin dan tijdens mijn zwangerschap. moet alleen een spiraaltje laten zetten. gelukkig ben ik nog ongesteld geworden dus niet zwanger..

liefs cis

Hier is "het" er ook 6 weken na de bevalling weer van gekomen. De zin was er al eerder, maar we hadden geen zin in gedoe met condooms, dus maar even gewacht tot ik weer aan de pil was.

Groetjes,

Nelly.

hallo,

wij "konden' bij de eerste  na 4 weken na de bevalling en bij de tweede 3 weken erna toen ik gestopt was met vloeien. Maar dan moet ik er ook even bij vertellen dat ik (gelukkig) twee probleemloze bevallingen heb gehad met geen scheurtje of niets. De zin was eigenlijk ook al meteen terug na de bevalling. Ik vond het ook niet eng ofzo en het deed ook helemaal geen pijn maar voelde wel een beetje anders.
hopelijk gaat het bij ook zo!

groetjes Yoeri en Jespermama

Terug
Bovenaan