wanneer weer sex?

Hoi,

Hier duurde het iets langer. Marieke is met keizersnee geboren, na 1.5 uur persweeen en een poging met de vacuuum tang.
Wij deden een 1e poging na 7-8 weken, en ik vond het best eng. Voelde van mijn litteken eigenlijk nauwelijks iets, maar het binnendringen was nog erg pijnlijk en dus zijn we gestopt. Gelukkig deed mijn helemaal niet moeilijk, was zelfs erg lief en met 'handwerk' hadden we ook een hoop plezier. Na een week nog eens geprobeerd en toen ging het wel, al deed het nog wel een beetje zeer. Nu na iets van 4 keer is het binnendringen nog wat gevoelig, maar verder geniet ik weer volop.

Gr, Erica mv Mariek (24 okt)

Whaaaaa, ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken.

Best wel es zin hoor maar ik ben tijdens de bevalling uitgescheurd, ingeknipt en er is een vacuumpomp aan te pas gekomen.............ahum, ik was dus helemaal kapot daar beneden!

Dit is nu 5 weken geleden en het is best af en toe nog pijnlijk, ik vermoed dat dit nog wel eventjes duurt.

Daarbij komt dat ik borstvoeding geef, dus wat voor anti-conceptie gebruik je dan?
Condoom lijkt me maar niets, pil en spiraaltje mag niet ivm de hormonen.....

Voorlopig nog maar even lekker knuffelen!

Wij deden het 4 weken na de bevalling weer voor het eerst.
Na de daad kwam er wel een stuk van de hechtig uit, ik dacht dat ze op zouden lossen
Ik vond het reuze meevallen.
groetjes rene

Het is voor een ieder weer anders lees je wel.
ik heb 3 kids, bij de eerste duurde het wel 3 mnd bij de 2e ook zoiets en bij de 3e waren we met 5 weken alweer actief.
Ik ben bij de eerste 2 met 4 mnd aan de pil gegaan en bij nr 3 met condoom aangeklooid.
Toen duurde het trouwens 11mnd voordat ik ongesteld werd!!
Je moet echt naar je lichaam luisteren en doen waar je zelf aan toe bent.
Mijn man vond het niet altijd leuk, maar beter dat dan dat ik me 'opoffer' !!

Ik ben nu 14 weken geleden bevallen en nog steeds hebben wij geen seks gehad. Ik heb een zware   bevalling gehad en ben flink ingeknipt. Bij mijn laatste menstruatie heb ik een ob mini gebruikt en dat was zelfs pijnlijk dus seks moet ik helaas nog niet aan denken

Terug
Bovenaan