A
Anoniem
Guest
Hallo
Ook ik heb een miskraam gehad, half augustus bj 6 weken en 3/4 dagen.
Heb toen gelijk een echo gehad en alles was al weg.. twee weken na de mk heb ik nog een controle echo gehad en was idd helemaal schoon.
Gyn adviseerde me ook om een maand te wachten tot je uit je zelf weer ongi zou worden Dit omdat je cyclus na een mk langer kan zijn (hoefd niet !)
en zodat ze dan weten wanneer je uitgerekend bent.
Ik heb haar toen gevraagd of t een "probleem" was of we er meteen weer voor gingen
Dit was totaal geen probleem zei ze !
Dus weer ovulatietesten gebruikt en ben nu weer zwanger !
Nog pril, 7 weken en 2 dagen nu.
Ivm mn eerdere mk mocht ik afgelopen dinsdag komen voor echo en we hebben een hartje gezien !!! Het kan natuurlijk nog mis gaan, maar we zijn in ieder geval nu gerust gesteld..
Veel succes en hoop dat jullie snel zwanger raken !!
En jolanda.. succes met de laatste loodjes !!
Groetjes Maike Sanne
Ook ik heb een miskraam gehad, half augustus bj 6 weken en 3/4 dagen.
Heb toen gelijk een echo gehad en alles was al weg.. twee weken na de mk heb ik nog een controle echo gehad en was idd helemaal schoon.
Gyn adviseerde me ook om een maand te wachten tot je uit je zelf weer ongi zou worden Dit omdat je cyclus na een mk langer kan zijn (hoefd niet !)
en zodat ze dan weten wanneer je uitgerekend bent.
Ik heb haar toen gevraagd of t een "probleem" was of we er meteen weer voor gingen
Dit was totaal geen probleem zei ze !
Dus weer ovulatietesten gebruikt en ben nu weer zwanger !
Nog pril, 7 weken en 2 dagen nu.
Ivm mn eerdere mk mocht ik afgelopen dinsdag komen voor echo en we hebben een hartje gezien !!! Het kan natuurlijk nog mis gaan, maar we zijn in ieder geval nu gerust gesteld..
Veel succes en hoop dat jullie snel zwanger raken !!
En jolanda.. succes met de laatste loodjes !!
Groetjes Maike Sanne