Wanneer weer voor het echie na miskraam??

Hallo

Ook ik heb een miskraam gehad, half augustus bj 6 weken en 3/4 dagen.
Heb toen gelijk een echo gehad en alles was al weg.. twee weken na de mk heb ik nog een controle echo gehad en was idd helemaal schoon.
Gyn adviseerde me ook om een maand te wachten tot je uit je zelf weer ongi zou worden Dit omdat je cyclus na een mk langer kan zijn (hoefd niet !)
en zodat ze dan weten wanneer je uitgerekend bent.
Ik heb haar toen gevraagd of t een "probleem"   was of we er meteen weer voor gingen
Dit was totaal geen probleem zei ze !
Dus weer ovulatietesten gebruikt en ben nu weer zwanger !
Nog pril, 7 weken en 2 dagen nu.
Ivm mn eerdere mk mocht ik afgelopen dinsdag komen voor echo en we hebben een hartje gezien !!!   Het kan natuurlijk nog mis gaan, maar we zijn in ieder geval nu gerust gesteld..

Veel succes en hoop dat jullie snel zwanger raken !!
En jolanda.. succes met de laatste loodjes !!

Groetjes Maike Sanne

Hallo!

Bedankt allemaal voor jullie reacties!!! Ik heb gister een echo gehad om te kijken of ik 'schoon' was.. en ja, op een beetje een verdikte baarmoedrewand na was ik schoon. Ik zou misschien nog wat bruinverlies kunnen krijgen zei ze, maar dat hoeft niet  per se. Het kan ook zijn dat mijn eertskomende menstruatie iets heftiger als normaal zou kunnen zijn. Ik heb ook nog gevraagd hoe dat dan zit met weer zwanger raken. Was idd geen probleem maar ze geven als advies om 1 menstruatie af te wachten ivm het verwerken en je dan idd beter weet wanneer je weer uitgerekend zou zijn. En het kon ook geen kwaad voor datgene wat er nu nog zit, dat is maar zooo weinig. Dus.. in principe mogen we weer!
Ik weet het alleen even nog niet, ik wil heeeeel graag weer zwanger zijn en een broertje of zusje voor mn zoontje maar aan de andere kant ben ik ook weer zo bang dat het weer verkeerd zou gaan. 2 van de 3 zwangerschappen zijn nu namelijk al verkeerd gegaan bij mij...  Dan vraag je je wel af hoe dat met een volgende zou zijn.. ben zooooo bang om weer bloedverlies   te krijgen..
Maar als ik dan lees dat de meesten na een miskraam een gezond kindje krijgen dan krijg ik wel weer moed...
Van jullie zijn er dus ook weer een aantal zwanger, gaaf!!! Echt ik ben super blij voor jullie en hoop dat het bij ons ook zo zal gaan...
In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties..deed me goed!!

Liefs Kwebbel

ik ben bezig voor de 2e ronde, maar voor mijn dochter heb ik ook 2 mk gehad, 1 zo en de andere: er was nix mis, dacht ik, totdat ik de 1e echo kreeg, vruchtje bleek al een tijdje dood te zijn.
Ik kreeg toen dus ook die angst, we waren al een jaar bezig, 2 x verkeerd gegaan. GEK word je ervan.
Maar niet lang daarna was ik dus weer zwanger, ik mocht ook eerder voor een echo, en ja hoor alles was goed! Nog een echo later (12 weken) waren al mijn zorgen weg. En nu heb ik dus een mooie gezonde dochter.
Nu zijn wij dus bezig voor een 2e, en idd weer speelt het wel weer op hoor. Maar ik zeg tegen mezelf dat ik me daar niet bezig moet houden en dat lukt hoor.
Moet jij ook echt proberen, uiteindelijk komt het echt goed, weet ik zeker!
Dus kop op wijffie, je kunt het!

kus Petra

Kwebbel.. Mooi dat je "schoon" bent !!
Wanneer je lichaam na de mk nog niet toe is aan een nieuwe zwangerschap zal deze ook uitblijven, zei mijn gyn.
Het is niet niks, een mk verwerken !   Ik was ook doodsbang dat dit mis zou gaan (kan nog steeds) daarom mag je vaak na een mk een vroege echo zo rond de 6 a 7 weken.
Ik heb gekozen voor 6 weken en 6 dagen, dan moet er een hartje te zien zijn, en dit was gelukkig het geval.   Nu ben ik weer voor een groot deel gerust gesteld.
Natuurlijk kan het nu nog mis gaan, maar weet in ieder geval dat het hartje het voor nu doet !!

Meis, ga op je gevoel af !   Als je er nog niet klaar voor bent, wacht dan af..
Zegt je gevoel we gaan er voor dan wens ik je veel succes !
(je bent in de 1e maand na een mk wel extra vruchtbaar zeggen ze..)

Liefs Maike Sanne

Puurgenieten.. Jeetje 2 mk.. Hebben ze ook onderzocht wat de oorzaken waren ??

Terug
Bovenaan