wanneer weer zwanger na een miskraam?

Ik heb in maart een miskraam gehad. Daarna ben ik direct weer zwanger geraakt... Nu 6 weken zwanger en alles voelt en gaat goed. 

Ik in aug miskraam gehad met 8 weken. Daarna duurde het een maand of 4 voor mijn cyclus weer goed was. Met 6 maanden(januari) was ik zwanger en nu 17 weken. 

Ik heb in januari een miskraam gehad...
cyclus is iets vertraagd soms 1 of 2 dagen te laat ongesteld.
Nog steeds hard bezig ! Succes allemaal.

Ik heb in oktober een miskraam gehad en ben nu na 6 maanden nog niet zwanger. Ook nog steeds geen 'normale' cyclus...

Wat vervelend! Sterkte ?
Wij hadden op 15 april met 10+3 de eerste echo, kindje had geen hartslag..
Helemaal geen bloedverlies of iets..
Na een week nog niets gebeurd.. toen maar naar de gynaecoloog gegaan en medicatie gehaald. Vorige week zondag 28 april het vruchtje verloren.
Daarna is het bloeden flink minder geworden, nu helemaal gestopt alleen nog wat bruin verlies.
Wij hopen snel weer zwanger te zijn, vorige x duurde het 4 maanden ondanks onregelmatige cyclus. Dus we hebben hoop.
Donderdag controle in het ZH, daarna gaan we het weer proberen.

16 januari missed abortion met 9 weken van drieling 
19 januari miskraam opgewekt 
Bloedverlies hield aan
8 februari met spoed gecurreteerd 
5 maart eerste menstruatie
1 april positieve test
22 april positieve eerste echo ❤
Vrijdag mag ik weer. Vind het wel spannend na de miskraam en ondanks de goede echo 

Hallo dames.
Ik heb vandaag me 2de echo gehad, helaas was er net als de 1e echo alleen een leeg vruchtzakje te zien. Ook was het vruchtzakje niet groter dan 2weken terug bij mij eerste echo. Waarschijnlijk is het dus vroeg in de zwangerschap al mis gegaan. Nu kan ik dus kiezen dus zelf afwachten of met medicatie of een ingreep. Ik zit zelf te denken aan de medicatie. Vind het moeilijk om af te wachten tot het zelf komt omdat ik wel gewoon zwangerschapsklachten heb alleen ik ben dus “niet” zwanger. En wil het liefst snel weer zwanger raken ??

[quote quote=10198525]Hallo dames. Ik heb vandaag me 2de echo gehad, helaas was er net als de 1e echo alleen een leeg vruchtzakje te zien. Ook was het vruchtzakje niet groter dan 2weken terug bij mij eerste echo. Waarschijnlijk is het dus vroeg in de zwangerschap al mis gegaan. Nu kan ik dus kiezen dus zelf afwachten of met medicatie of een ingreep. Ik zit zelf te denken aan de medicatie. Vind het moeilijk om af te wachten tot het zelf komt omdat ik wel gewoon zwangerschapsklachten heb alleen ik ben dus “niet” zwanger. En wil het liefst snel weer zwanger raken ??[/quote]
Hey Facha,
Wat verdrietig. Sterkte de komende tijd. Ik heb zowel medicatie als een ingreep gehad. Ik zou een volgende keer meteen voor de curretage kiezen. Heb alles rondom de medicatie als heel erg heftig ervaren. Veel bloed en gewoon volle weeën en uiteindelijk dus alsnog opgenomen moeten worden. Van de ingreep heb ik niks gemerkt en was ik sneller lichamelijk maar ook geestelijk hersteld. Ter info gewoon.
Succes met dit allemaal.
Liefs

Terug
Bovenaan