wanneer weer zwanger raken na een miskraam

Vandaag heb ik een test gedaan en deze wees negatief uit. Voor nu ben ik daar even blij mee want dat betekend dus dat de hormonen uit mijn lichaam zijn!En wie weet krijg ik binnenkort weer 2 streepjes! Ik hoop het! :D

Van harte gefeliciteerd Peetje! Laat het rustig tot je doordringen en probeer te genieten en niet al te angstig te zijn..

@Dametje, De HcG hormonen zijn snel uit je lichaam. Fijn voor je! Nu aan de slag en hopen dat je cyclus niet al te erg in de war is! Heel veel succes!

Ik schrijf mee op het forum, zwanger worden na een miskraam, kopje: zwanger worden na een miskraam, pagina 7! Erg leuk om ook daar eens mee te kletsen!

Grtjs, Marjoleine

He dames,

Ik kom ook even mee klesten.
Mijn vriend en ik hebben na de miskraam, nu 2 maand geleden op aanraden van de huisarts een mensturatie afgewacht. En die kwam gelukkig vrij snel weer.
En vorige week had ik mijn eisprong, en nu maar hopen dat het raak is.

Hebben jullie nog een gevoel na de eisprong?
Rommelen in de buik, en gevoelige borsten met name de tepels.
Misschien is het ook wel wat ik wil zien, maar ik hoop er echt op dat het nu goed gaat.
En aan de andere kant is het ook wel eng...als alles maar goed gaat denk ik dan...

Maar goed we blijven hopen...iedereen fijne avond...Liefs Juliette

Hai Juliette,

Ik ben na mijn MK de eisprong alleen maar beter gaan voelen. 1x extreme ovulatiepijnen gehad. Kon niet meer zitten, lopen, staan, liggen of wat dan ook. Daarna had ik tijdens de eisprong gewoon buikpijn en last van mijn tepels.

Na de ovulatie kan dit nog even door werken, maar het kunnen ook zwangerschapssymptonen zijn. Het lange afwachten is dan weer begonnen!

Grtjs, Marjoleine

Hoi Juliëtte,

Ik heb geen idee hoe een eisprong voelt. Ik heb er wel veel over gelezen en probeer er nu dan ook op te letten. Eergister en gister had ik wel krampen. Leek op menstruatiepijn..maar lijkt me niet dat dat de eisprong kan zijn omdat ik eigenlijk aankomend weekend mijn NOD heb...tenzij mn cuclus heel erg in de war is.

heb je trouwens zin om op pagina 7 mee te praten weten even niet hoe ie heet (topic met de meeste cijfertjes :))

misschien tot daar!

liefs jolie

Terug
Bovenaan