Wanneer werd jullie buikje zichtbaar?

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,
Vraagje: Ik ben nu 16 weken en 3 dagen zwanger maar heb nog steeds amper een buikje....
Het ziet er een beetje opgeblazen uit en helemaal aan de onderkant voelt het hard aan, maar verder is er bijna nog niets te zien...
Ik ben redelijk slank gebouwd.
Is het normaal dat het buikje pas zo laat zichtbaar wordt?
Wanneer werd jullie buikje zichtbaar? En dan bedoel ik dat mooie harde buikje en niet 'de darmen' die omhoog gedrukt worden...
Thanks alvast!
Liefs, Billie

Hoi,
Bij mij was het nu al met 4 weken te zien, is mijn tweede zwangerschap. Wat een verschil met mijn eerste zwangerschap, toen ging ik met verlof (35 weken) en er waren mensen op mijn werk die vroegen waarom ik er niet meer zou zijn. (Even uitleggen, ik werk in het onderwijs, de ouders van de kinderen in mijn klas wisten ervan, maar van kinderen in andere klassen niet allemaal, die vroegen er om). Natuurlijk was er toen al wel wat te zien. Bij de eerste ging ik met 22 weken zwangerschapskleren dragen. Omdat ik toen een buikband droeg kon je, met een beetje fantasie zien dat ik zwanger was. En nu draag ik al vanaf 4 weken positiekleding. Ik was met 7 weken bij een weekendarts voor mijn zoontje en die zei toen: zwaar he, zwanger en dan een ziek kind hebben. Die man zag het dus toen al.
Nou ja, het kan raar lopen. Je zult je buik echt nog wel krijgen, en laat hem dan maar trots aan iedereen zien.
Groetjes,

Patricia, 15 weken en 5 dagen

Hoi, bij mij moest ik al bij 12 weken in de positiekleding..... Nu 38 weken zwanger en inmiddels helemaal een flinke toeter. Ik ben normaal ook slank van bouw, maar ik draag het heel erg van voren, dus leek het ook heel snel al wat.

Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas met 4/5 maanden een buikje, nu al met 10 weken. Heeft wel z'n nadelen: nu moet ik zomer- èn winterpositiekleren dragen, bij de vorige zwangerschap had ik genoeg aan wat wijde jurkjes.

Hoi,
Bij mij zag je het rond 20 weken, ik heb er ook lang op moeten wachten....maar geloof me ineens gaat het héél hard, dan maak je een soort van groeispurt door.
In 1 week tijd konden mensen de groei heel goed zien.
Nog even geduld en dan heb jij ook zo'n mooi bol buikje
Groetjes Rene 22w & 6d

hoi Billie,

Maak je maar geen zorgen hoor, die buik komt vanzelf en als je niet meer uit bed kan komen en je voeten niet meer ziet, wilde je graag dat die buik wat minder was.

Ik kreeg bij de eerste pas een beetje buik bij 22 weken, ik ben nu 10 wkn zwanger van de tweede en mijn buik is nu net zo groot als destijds bij 22.

Maar als de buik eenmaal komt, gaat het best hard. Bij mij ging het in ieder geval wel ineens snel.

Succes met je toekomstige hele grote buik!!

Gr. Melani

Hoi Billie,

het zal wel heel raar klinken omdat ik nog maar in een heel vroeg stadium van mijn zwangerschap zit (althans .. weet pas sinds 1 dg dat ik zwanger ben) Maar mijn buikje was voor mij HET teken om er 100% zeker van te zijn dat ik zwanger was toen mijn menstruatie uitbleef. Ik ben normaal een genie in het inhouden van mijn buik maar dat lukt me nu dus echt niet meer...
raar maar waar :)

ik ben nu 22 wk en 4dg zwanger, maar heb nog niet echt een buikje.. mijn ouders zeggen wel steeds het begint nu wel te komen hoor, en als ik geen kleding aan heb of met hele strakke truitjes en heupbroek zie ik het ook wel.
maar ook vanmorgen bij mijn sollicitatiegesprek zeiden ze dus jij bent zwanger? ik zie het niet hoor.

ik weet wel dat het bij iedereen anders groeit en bij de een later komt of gewoon niet, maar ik wil ook wel een keer showen met mijn buik eigenlijk..

het rare is dat mijn borsten wel heel snel zijn gegroeid, met 2 en halve maand moest ik al een cup groter nemen.

liefs cis

Terug
Bovenaan